
1 na 4 osoby w United states of america żyje z jakimś rodzajem niepełnosprawności. Ponieważ konsumenci są teraz on the net częściej niż w poprzednich latach, strony internetowe Twoich klientów muszą być dostępne dla wszystkich.
To nie tylko kwestia zgodności z Ustawą o Niepełnosprawnych Amerykanach (ADA) i Wytycznymi dotyczącymi dostępności treści internetowych (WCAG). To także dobry biznes — ponieważ dostępność sieci może zapewnić lepsze wyniki i poprawić optymalizację pod kątem wyszukiwarek.
Dołącz do panelu liderów agencji, zgodności i osób niepełnosprawnych, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak dostępność sieci może działać w Twojej agencji i Twoich klientach.
Zarejestruj się już dziś na „Agencje: Zwiększaj strumienie przychodów dzięki dostępności i zgodności w sieci,” przedstawione przez accessiBe.
More Stories
How to Determine the Profitability of a Franchise Opportunity
The Franchising Advantage – Economies of Scale
Make Your Fundraising Goals SMART!