October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Your Business Blog: A Content Marketing Engine

Twój-biznesowy-blog-silnik-marketingu-tresci

Niewiele jest rzeczy potężniejszych, jeśli chodzi o przyciąganie ruchu do witryny Twojej firmy, niż posty na blogu biznesowym.

Wykorzystując moc optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, częste i spójne artykuły na blogu mogą przyciągnąć wyższy odsetek potencjalnych klientów i odwiedzin witryny niż wszystkie inne taktyki Website positioning razem wzięte. Jeśli to znaczy, że masz odpowiednią strategię i tworzysz wartościowe i odpowiednie treści na blogu.

Potrzebujesz pomocy przy opracowywaniu treści?

Blog site biznesowy: często niedostatecznie wykorzystywana potęga written content marketingu

Nie będzie przesadą stwierdzenie, że skuteczny blog site biznesowy może być jednym z najpotężniejszych narzędzi w zestawie narzędzi content material marketingowych małej firmy. I dlaczego tak mówimy? Ponieważ dane konsekwentnie pokazują, że treści tworzone przez dobrze zaplanowane i dobrze zarządzane blogi biznesowe generują więcej potencjalnych klientów i wizyt w witrynie niż jakikolwiek inny rodzaj treści.

I jako krótka uwaga na marginesie, pamiętaj, że – po prostu – internet marketing treści dla małych business to strategia marketingu cyfrowego, która przyciąga, angażuje i utrzymuje odbiorców poprzez tworzenie i publikowanie artykułów, filmów, podcastów i innych treści.

A najważniejszą z nich są artykuły na blogu.

Dzieje się tak dlatego, według naszych przyjaciół z HubSpot,

„Blogowanie pomaga poprawić jakość Seo poprzez pozycjonowanie Twojej witryny jako odpowiedniej odpowiedzi na pytania klientów. Posty na blogu, które wykorzystują różne taktyki Web optimization na stronie, mogą dać Ci więcej możliwości uzyskania pozycji w wyszukiwarkach i sprawić, że Twoja witryna będzie bardziej atrakcyjna dla odwiedzających ”.

O jakim „doładowaniu” mówimy?

Artykuł od innego źródło stwierdza, że,

„Średnio firmy, które blogują, generują o 67% więcej leadów miesięcznie. Aktualizowanie postów na blogu może zwiększyć ruch o 106%”.

Naprawdę? Tak naprawdę. Najważniejsze z dobrego blogowania biznesowego jest to, że to Zorientowany na Search engine marketing treść pomaga budować świadomość marki oraz generować ruch do witryny marki. Nie możesz się pomylić z wieloma korzyściami!

Na przykład to samo Badania ustalona:

  • 34% kupujących dokona nieplanowanego zakupu po przeczytaniu wysokiej jakości treści.
  • 46% osób bierze pod uwagę rekomendacje blogerów/vlogerów.
  • Marki, które wykorzystują blogowanie do celów marketingowych, osiągają 13-krotny zwrot z inwestycji w przypadku business, które tego nie robią.

Innym sposobem spojrzenia na tę koncepcję jest wyobrażenie sobie ogromnej „dziury” w ogólnej skuteczności marketingu, która pozostaje bez aktywnej strategii blogowania.

Twój-biznesowy-blog-silnik-marketingu-tresci-1

Szelki i śruby silnika do blogowania articles marketingu

Skuteczne i skuteczne blogowanie jako część kompleksowej strategii material marketingowej wymaga nie tylko pisania, ale także uwagi na kilku frontach.

Oczywiście pisanie i tworzenie posta na blogu lub artykułu jest przede wszystkim ważne. Ale są też względy techniczne.

Jako HubSpot zwraca uwagę,

„Chociaż jasne jest, że treść bloga przyczynia się do Seo, wiele aktualizacji algorytmów Google może sprawić, że publikowanie odpowiedniego rodzaju treści na blogu będzie trudne, jeśli nie wiesz, od czego zacząć. Niektóre czynniki rankingu blogów przetrwały próbę czasu, podczas gdy inne są brane pod uwagę ‘stara szkoła.'”

Niektóre z tych długotrwałych czynników rankingu blogów obejmują czas przebywania lub czas spędzany przez czytelnika na stronie w witrynie bloga. Do tego dochodzą kwestie techniczne, takie jak szybkość strony i responsywność na urządzeniach mobilnych. Twoi potencjalni odbiorcy są niestety niecierpliwi i niezbyt tolerują spowalnianie witryn i prędkości przesyłania.

Ponadto HubSpot zaleca aktualizowanie starszych postów o nowe informacje i dane, a także dołączanie linków do wiarygodnych witryn, które posiadają oryginalne, aktualne dane,

Wolisz mieć specjalistę odpowiedzialnego za Web optimization? Możemy w tym pomóc!

Jeśli chodzi o optymalizację treści bloga pod kątem wyszukiwarek — co jest głównym celem posta na blogu — oto kilka porad z HubSpot:

Określ grupę docelową swojego bloga.

Bez względu na branżę, do której kieruje Twój site, będziesz chciał zidentyfikować i porozmawiać z głównymi odbiorcami, którzy będą czytać Twoje treści. Zrozumienie, kim są Twoi odbiorcy i co chcesz, aby zrobili, gdy klikną Twój artykuł, pomoże Ci kierować Twoją strategią blogową.

Przeprowadź badanie słów kluczowych.

Badanie słów kluczowych może być trudnym zadaniem, jeśli nie zaczniesz od strategii. [Start] z tematami, które obejmie Twój blog site, a następnie rozszerz lub zawęź zakres od tego miejsca.

Dodaj wizualizacje.

Wyszukiwarki, takie jak Google, cenią wizualizacje dla określonych słów kluczowych. Obrazy i filmy to jedne z najczęstszych elementów wizualnych, które pojawiają się na stronie wyników wyszukiwania.

Napisz chwytliwy tytuł.

Tytuł Twojego posta na blogu jest pierwszym elementem, jaki zobaczy czytelnik, gdy natknie się na Twój artykuł i ma duży wpływ na to, czy kliknie, czy będzie przewijał.

Dołącz zachęcające wezwanie do działania (wezwanie do działania)

Celem CTA jest poprowadzenie czytelnika do następnego kroku w jego podróży po Twoim blogu. Kluczem do dobrego CTA jest to, że jest ono odpowiednie do tematu Twojego istniejącego posta na blogu i naturalnie płynie z resztą treści.

Skoncentruj się na doświadczeniu czytelnika.

Każdy świetny pisarz lub Web optimization powie Ci, że wrażenia czytelnika są najważniejszą częścią posta na blogu. Środowisko czytelnika obejmuje kilka czynników, takich jak czytelność, formatowanie i szybkość strony.

I zawsze pamiętaj, że tworząc artykuł na blogu, piszesz dla dwóch odbiorców: rzeczywistego (ludzkiego!) czytelnika i wyszukiwarki (głównie Google).

Twój-biznesowy-blog-silnik-marketingu-tresci-2

Bycie dyrygentem, a nie inżynierem

Na Pociąg, inżynier lokomotywy prowadzi pociąg, a konduktor kieruje działaniami załogi i pasażerów w pociągu. Ponadto, w przeciwieństwie do inżyniera, konduktorzy mogą pobierać opłaty lub bilety od pasażerów i pomagać im w razie trudności. Mogą również nadzorować załadunek i rozładunek ładunku.

Trochę brzmi jak bycie właścicielem małej firmy, prawda?

Być może będziesz potrzebować „inżyniera”, który będzie kierował Twoim silnikiem articles marketingu do blogowania.

A to dlatego, że niektóre, jeśli nie wszystkie z tych zadań, które tutaj wymieniliśmy, mogą nieco wykraczać poza twoją techniczną wiedzę. A może po prostu tak naprawdę nie masz czasu ani zasobów, aby zaangażować się w ten aspekt procesu blogowania.

Rozumiemy. Dlatego specjalizujemy się w pomaganiu klientom w tworzeniu skutecznej strategii blogowania ukierunkowanej na Website positioning, a także w tworzeniu treści, jeśli to konieczne.

Dowiedz się więcej o marketingu cyfrowym dla Twojej firmy

Prowadź marketing treści dzięki blogowi biznesowemu

Sukces strategia written content marketingu włączenie bloga biznesowego pomoże zwiększyć ruch w Twojej witrynie, stworzyć nowe perspektywy i zwiększyć sprzedaż dla Twojej firmy.

Mówiąc prościej, weblog biznesowy działa.

Jednak osiągnięcie celów związanych z blogowaniem za pomocą doskonałej strategii blogowania biznesowego wymaga czasu i wiedzy. A to się nie stanie, jeśli po prostu wyprodukujemy losowo Posty na blogu lub tworzenie krótkiego filmu lub dwóch, które przesyłasz do mediów społecznościowych.

Z drugiej strony, stosowanie odpowiednich taktyk blogowania pozwoli Twojej firmie czerpać korzyści z efektywnego procesu marketingu cyfrowego.

Dotyczy to zwłaszcza written content marketingu.

Twoi odbiorcy będą musieli zobaczyć i przeczytać Twoje treści przez pewien czas, zanim się z Tobą skontaktują. Dlatego publikowane treści – takie jak artykuły na blogu – muszą być spójne, częste i trafne.

Najbardziej efektywny strategie marketingu cyfrowego opierają się na spójnych, wysokiej jakości artykułach na blogu publikowanych z optymalną częstotliwością. Inne treści są oczywiście ważne, ale bez solidnej platformy do blogowania biznesowego możesz nie osiągnąć swoich celów marketingu cyfrowego.

Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz robić tego sam.

W rzeczywistości jedną z najlepszych inwestycji, jakie możesz zrobić z budżetem marketingowym, jest współpraca z solidną firmą, taką jak Promoting BroadVision.

Kliknij poniższy connection, aby dowiedzieć się, jak lepiej wykorzystać swoje działania w zakresie marketingu cyfrowego, lub po prostu zadzwoń do BroadVision Promoting pod adresem 707-799-1238.

digital-marketing-usług-marketingowych-szerokiego-marketingu