September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Website Content Strategy In 2022

Will Scheduling Posts Affect My Engagement?

Pytanie: Staram się rozwijać konta w mediach społecznościowych dla mojej małej firmy, ale słyszałem, że używanie narzędzi do planowania może powodować niskie zaangażowanie i zasięg. Czy to prawda?

Krótka odpowiedź brzmi: nie. Spójność z większym prawdopodobieństwem zwiększy zasięg i zaangażowanie odbiorców — co jest podstawową usługą oferowaną przez narzędzia do planowania innych business. Jednak ten mit utrzymuje się z kilku powodów.

Ten artykuł ze Statusu Społecznego zakłada, że to przekonanie wynika z pomysłu, że platformy takie jak Twitter i Instagram celowo ograniczają zasięg postów planowanych za pomocą narzędzi innych agency, aby skłonić ludzi do korzystania z ich natywnych możliwości planowania – ale nie ma na to dowodów. W artykule wspomniano również, że wpływ na 10 pomysł mogą mieć wpływowi influencerzy z branży marketingu w mediach społecznościowych.

Bez względu na powód, jesteśmy tutaj, aby przeanalizować 10 mit i, miejmy nadzieję, obalić go dla Ciebie!

Zasięg organiczny to liczba spojrzeń na Twoje treści bez płacenia za dotarcie do określonej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do reklam posty organiczne nie są kierowane do określonych odbiorców, więc opierają się na algorytmie sieci społecznościowej.

Chociaż nie znamy wszystkich szczegółów działania algorytmów, wiemy, że jednym z głównych celów jest utrzymanie użytkowników przewijania platformy, aby widzieli więcej reklam. Co to oznacza dla Ciebie?

Algorytm nagradza wysokie zaangażowanie, które dla wielu użytkowników mediów społecznościowych jest bezpośrednio związane z konsekwencją. Oznacza to, że im bardziej jesteś aktywny, tym bardziej wzrasta Twoje zaangażowanie i zasięg. Chociaż algorytm bierze pod uwagę wiele czynników, nie wydaje się, aby nie faworyzował zaplanowanych postów.

W rzeczywistości my (wraz z innymi ludźmi w Wyślij oraz Agorapulse) przeprowadziliśmy badania, więc wiemy, że narzędzia do planowania innych company pomagają (a nie zmniejszają) Twojego zasięgu. Najnowszy raport (sporządzony w 2020 r.) wykazał, że posty zaplanowane na Facebooku za pośrednictwem narzędzi innych business osiągnęły o 10,3% większe zaangażowanie niż te publikowane natywnie, co dowodzi, że narzędzia do planowania są dobrą inwestycją.

Sprawdź naszą pełną analizę tutaj.

Ten wzrost zaangażowania może wynikać z wielu zalet tych narzędzi. Buffer na przykład znajduje najlepszy czas na publikowanie, analizuje, który rodzaj treści jest najlepszy i pomaga łatwo odpowiadać na komentarze – wszystko to jest ważne dla rozwoju Twoich kont społecznościowych.

Oczywiście to nie tłumaczy marketerzy którzy widzą mniejszy zasięg i zaangażowanie ze strony harmonogramów company zewnętrznych, ale uzyskują lepsze wyniki po przejściu na harmonogramy natywne. Dlatego ważne jest, aby poeksperymentować z obydwoma podejściami, aby zobaczyć, co działa dla Ciebie.

Co czy powodować niskie zaangażowanie?

Wysokiej jakości i angażujące treści będą dobrze działać w mediach społecznościowych, niezależnie od tego, czy są publikowane za pośrednictwem aplikacji, czy natywnie za pośrednictwem platformy. Na zaangażowanie wpływają elementy takie jak niska jakość treści lub brak interakcji z odbiorcami.

Po zaplanowaniu wpisu nadal pozostaje wiele do zrobienia. Nie możesz po prostu zostawić posta i oczekiwać, że będzie działał sam. Musisz sprawdzać codziennie, aby zobaczyć odpowiedzi, udostępnienia i komentarze. Jeśli tego nie zrobisz, Twój zasięg spadnie, ponieważ mniej Twoich postów będzie pojawiać się Twoim obserwującym, a tym samym potencjalnym odbiorcom.

Wskazówka: Możesz użyć Interact by Buffer, aby kontaktować się z klientami i odpowiadać na ich komentarze na czas.

Harmonogram nie wyklucza aktywnego korzystania z treści. Jeśli zaplanujesz swoje posty, musisz zablokować czas, w którym możesz być aktywny i prezentować się na swojej stronie, aby odpowiadać i kontaktować się ze swoimi obserwatorami.

Jeśli często angażujesz się i nadal widzisz niski zasięg, rozważ poeksperymentowanie z różnymi formatami treści, wypróbowanie nowych platform (Twitter zamiast LinkedIn) lub wdrożenie jednej z poniższych wskazówek.

Jak najlepiej wykorzystać zaplanowane treści?

Co do zasady, treści zaprojektowane specjalnie dla platformy, na której są publikowane, działają lepiej. Poznaj tajniki różnych kanałów, aby w pełni wykorzystać funkcje mediów społecznościowych.

  • Publikuj w najlepszym czasie dla swoich odbiorców: korzystanie z systemu planowania innej firmy oznacza, że ​​Twoje treści są udostępniane w zoptymalizowanych godzinach dla Twoich profili — niezależnie od tego, czy jest to 5:00 czy 17:00.

Świetne treści zwiększające zaangażowanie + process zwiększający zasięg = więcej biznesu dla Ciebie.

  • Przygotuj się wcześniej: Stosowanie strategii, która obejmuje planowanie treści z wyprzedzeniem, pozwala zaplanować i pozostawić czas na kreatywne pomysły, które mogą pojawić się w locie. A kiedy nie masz żadnych nowych pomysłów, Twoje narzędzie do planowania jest już wyposażone w całą przygotowaną przez Ciebie zawartość.
  • Daj ludziom powód do pozostania i zaangażowania się w Twoje treści: zamiast wspierać kampanie i produkty, skup się na klientach, aby zwiększyć zaangażowanie. Ważne jest, aby publikować na tematy, które są ważne dla odbiorców i będą z nimi rezonować. Zastanów się nad wdrożeniem UGC, rozdawaniem prezentów lub zarezerwowaniem czasu na odpowiadanie na pytania klientów.
  • Odpowiadaj swoim odbiorcom: po opublikowaniu obserwuj swoje treści pod kątem nowych komentarzy, z którymi możesz się zainteresować. Możesz także zadać pytanie pasujące do treści i wziąć udział w rozmowie. Badania z Twittera pokazują, że ludzie są gotowi wydać do 20% więcej z markami, które reagują na ich tweety. Oto przykład zaangażowania społeczności z naszych mediów społecznościowych w Buffer.

Aby uzyskać najlepsze wyniki, skup się na wysokiej jakości treści i zaangażowaniu w stosunku do częstego publikowania

Wiele elementów przyczynia się do wysokiego zasięgu i zaangażowania, więc samo utrzymywanie spójnego harmonogramu publikowania bez interakcji z obserwującymi będzie miało niewielki wpływ na wydajność Twoich postów. Jakość Twoich treści – i ich znaczenie (lub ich brak) dla odbiorców – może również powodować niskie zaangażowanie. Zamiast tego wykorzystaj czas zaoszczędzony przez narzędzie do planowania, aby tworzyć świetne treści i angażować swoich obserwatorów.

💡Planowanie bufora pozwala zaoszczędzić czas i zwolnić miejsce na tworzenie wspaniałych pomysłów na treści. Zacznij dziś!