September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Why & How to Market Your Business in an Economic Downturn

Nie jest tajemnicą, że jesteśmy w recesji. I podczas gdy niektóre firmy borykają się z problemami, inne prosperują. Jak oni to robią? Nadal agresywnie wprowadzają na rynek swoje firmy, nawet w trudnych czasach. W tym artykule omówimy, jak promować swoją firmę w czasie recesji oraz przewagi konkurencyjne wynikające z większych inwestycji w promoting podczas spowolnienia gospodarczego.

Niestandardowa grafika, która mówi, dlaczego i jak promować swoją firmę w czasie recesji

Gdy pieniądze są napięte, firmy często szukają sposobów na ograniczenie niepotrzebnych wydatków – i niestety to advertising jest zwykle pierwszym, który jest cięty. Ale w czasie recesji jest to poważny błąd. Wycofanie działań marketingowych oznacza mniejszą widoczność dla nowych i dotychczasowych klientów. Może nawet przekazać ludziom, że jesteś zamknięty dla biznesu w czasie, gdy musisz komunikować dokładnie coś przeciwnego.

Porozmawiajmy, dlaczego tak ważne jest, aby inwestować więcej w działania marketingowe, gdy sprawy wyglądają ponuro i jak skutecznie promować swoją firmę.

Po co inwestować więcej w czasie spowolnienia gospodarczego?

Jeśli Twoja firma boryka się z problemami, myśl o większych inwestycjach w promoting może być sprzeczna z intuicją. Ale teraz jest najlepszy czas, aby wyprzedzić konkurencję.

Twoi konkurenci prawdopodobnie ograniczają swoje działania marketingowe, co oznacza, że ​​jest mniej hałasu, z którym możesz konkurować. A ponieważ ludzie spędzają więcej czasu w domu, spędzają również więcej czasu w Internecie. Oznacza to, że istnieje duża szansa, że ​​natkną się na Twoje treści, jeśli je tam umieścisz.

Gdy rynek się ożywi i wejdzie w okres wzrostu gospodarczego, Twoja firma będzie lepiej przygotowana do rozwoju. Co więcej, prawdopodobnie nie tylko odzyskasz utracony udział w rynku, ale go zwiększysz.

Jak wypromować swoją firmę

Spójrzmy prawdzie w oczy: prawie każda branża jest przesiąknięta markami i produktami, które pełnią podobną funkcję. Szukasz czegoś do jedzenia? Zacznij jechać w dowolnym kierunku, a w końcu znajdziesz jedzenie. Szukasz elektryka? Wykonaj szybkie wyszukiwanie, a znajdziesz je w swojej okolicy. Chcesz ufarbować sierść swojego psa na różowo-fioletowy? Ku przerażeniu małego Fido, w całym kraju są fryzjerzy, którzy zaspokoją twoje zachcianki.

Chodzi o to, że Twoja firma może być jedna na milion, ale prawdopodobnie nie jest jedyna w swoim rodzaju. Twoja marka jest tym, co musi Cię wyróżniać. Znalezienie i internet marketing Twojego unikalnego głosu zapewni Ci przewagę w Twojej branży. A głośny głos w czasach niezgody da więcej możliwości budowania lojalności.

Jednak gdy gospodarka zwalnia, zmieniają się nawyki związane z wydawaniem pieniędzy. Stają się bardziej ostrożni ze swoimi pieniędzmi i rzadziej dokonują zakupów pod wpływem impulsu. Oznacza to, że te exact same metody marketingowe mogą nie działać w trudnych czasach. Firmy muszą ciężej pracować i być bardziej kreatywne, aby zostać zauważonym. Więc jak możesz to zrobić? Oceńmy najlepsze metody marketingowe, których firmy mogą używać do przekształcania klientów w konwersje.

Zbieraj i analizuj dane

Dane napędzają internet marketing. Ale w czasach kryzysu gospodarczego to, co zadziałało wczoraj, niekoniecznie zadziała dzisiaj. Jak więc poruszać się po niezbadanym terytorium? Zacznij od tego, co wiesz.

Kluczem do lepszego wykorzystania pieniędzy marketingowych jest: analizować dane zebrane od byłych i obecnych klientównastępnie przetestuj wpływ, jaki dotychczasowe strategie mogą mieć dzisiaj. Chociaż twoja wypróbowana i prawdziwa taktyka może nie być teraz tak skuteczna, to logiczny pierwszy krok, aby sprawdzić, czy nadal będą dla ciebie skuteczne. Poświęć trochę czasu, aby zrozumieć, z jakimi platformami i strategiami Twoi klienci najbardziej się angażują. Szukaj trendów i spostrzeżeń, które będą podstawą przyszłych kampanii.

Jeśli wyniki poprzednich kampanii nie zrobiły na Tobie wrażenia, czas odkurzyć lunetę i spójrz na swoją konkurencję. Zobacz, co robią twoi konkurenci, co im pomogło lub im zaszkodziło. Gdy już zrozumiesz, co zapewnia im przewagę nad konkurencją, zbuduj podobne zasoby lub kampanie własnym głosem.

Projektowanie stron internetowych

Jeśli poznałeś nowe taktyki marketingowe lub współpracowałeś z agencjami marketingu cyfrowego i nadal nie widzisz oczekiwanych rezultatów, nadszedł czas, aby ocenić zasób, z którym wszyscy Twoi klienci mają pierwszą interakcję on-line: Twoją witrynę!

Doświadczenie użytkownika ma ogromny wpływ na to, czy przeglądarka zostanie kupującym.

Pomyśl o tym: kiedy szukasz „agencji projektowania stron internetowych blisko mnie”, spodziewasz się, że zobaczysz strony wyników wyszukiwania, które są zalewane linkami do przyciągających wzrok, responsywnych stron internetowych z chwytliwym tekstem i przejrzystym przepływem użytkowników. Ale wyobraź sobie, że klikasz pierwszy hiperłącze i prowadzi to do słabej witryny, która nie reaguje, jest wypełniona uszkodzonymi linkami i nie ma przejrzystej nawigacji. Jaki byłby twój pierwszy instynkt? Natychmiast zmiażdżysz przycisk „Wstecz”! Jest to coś znanego jako „współczynnik odrzuceń” i jest to ważny wskaźnik, o którym należy pamiętać podczas audytu witryny!

Nowi użytkownicy – ​​a nawet niektórzy powracający – nie są jeszcze lojalni wobec Twojej marki. Musisz natychmiast ich poinformować i zaangażować, aby przewijali Twoją witrynę. Im dłużej pozostaną w Twojej witrynie, tym większe prawdopodobieństwo, że przekształcą się w klienta.

Oto kilka wskaźników, które należy sprawdzić przy podejmowaniu decyzji, czy Twoja witryna jest przyczyną patowej sytuacji marketingowej:

  • Szybkość ładowania strony – każda strona w Twojej witrynie powinna załadować się w niecałe 3 sekundy.
  • Współczynnik odrzuceń – wysoki procent to wszystko powyżej 55%.
  • Średni czas spędzony na stronie – użytkownicy powinni spędzać około minuty na każdej z Twoich stron.
  • Czuły – ponieważ ponad 50% osób uzyskuje dostęp do stron internetowych na urządzeniach mobilnych, Twoja witryna musi dostosować się do każdego urządzenia, na którym znajduje się użytkownik.
  • Wyczyść przepływ użytkownika – jeśli odwiedzający trafi na stronę internetową i nie ma wyraźnych wezwań do działania ani przepływu użytkowników, odejdzie. Poproś znajomych, członków rodziny lub współpracowników o wyrażenie opinii na temat Twojej witryny. Przejrzyj tę listę kontrolną strony docelowej lub skorzystaj z bezpłatnego audytu witryny TheeDigital!

Promoting treści

Misja Google jest „uporządkowanie informacji z całego świata i uczynienie ich powszechnie dostępnymi i użytecznymi”. W maju 2022 r. Tytan wyszukiwarki wypuścił aktualizacja algorytmu który kładzie większy nacisk na treści wysokiej jakości. Więc jeśli chcesz osiągnąć wyższą pozycję w SERP, nadszedł czas, aby zainwestować w lepszą treść.

Twórz treści, które edukują i informują docelowych odbiorców. Pokaż im, jak Twój produkt lub usługa może pomóc im zaoszczędzić pieniądze lub poprawić ich życie. Jeśli potrafisz rozwiązać dilemma, z którym się borykają, jest bardziej prawdopodobne, że zrobią z Tobą interesy.

Rodzaje marketingu treści:

  • Cenne treści na blogu
  • Miesięczny biuletyn
  • Gazetka promocyjna
  • Filmy do udostępnienia w mediach społecznościowych
  • Infografiki informacyjne

Advertising and marketing mediów społecznościowych

Korzystaj z mediów społecznościowych, aby łączyć się z odbiorcami i budować relacje. Podziel się pomocnymi wskazówkami, poradami i zasobami, które pomogą im w tym trudnym czasie. Pamiętaj, aby zamieszczać także oferty specjalne i oferty, które zachęcą ich do zakupu od Ciebie.

Uważaj, aby nie rozłożyć swoich działań marketingowych na zbyt cienkie. Chociaż najlepszą praktyką jest deklarowanie obsługi mediów społecznościowych na różnych platformach, upewnij się, że koncentrujesz się na platformach, na których aktywnie angażują się Twoi odbiorcy. Pamiętaj, że będziesz musiał odpowiadać na zapytania obsługi klienta, komentarze i interakcje z udostępnianymi treściami.

Marketing and advertising e-mailowy

Informuj swoich klientów i klientów o tym, co dzieje się w Twojej firmie. Wyślij im przydatne informacje, oferty i kupony, z których mogą skorzystać. Jeśli masz fizyczną lokalizację, poinformuj ich o specjalnych godzinach lub zmianach w działaniu. A jeśli sprzedajesz produkty online, ułatw im znalezienie i zakup tego, czego szukają.

Search engine optimization

Upewnij się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Pomoże to innym znaleźć Cię, gdy szukają business takich jak Twoja. Używaj odpowiednich słów kluczowych w tytułach i opisach oraz regularnie twórz nowe treści.

Optymalizacja wyszukiwarek sięga znacznie głębiej niż słowa kluczowe i świeże treści. Jakość tworzonych treści, szybkość strony i przepływ użytkowników mają wpływ na to, jak wyszukiwarki indeksują Twoją witrynę. Dlatego rekrutacja z pomocą doświadczonej agencji Search engine optimisation jest często najlepszym sposobem na zainwestowanie swojego czasu i pieniędzy marketingowych.

Zainwestuj w płatną reklamę, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców. Google Ads i Fb Ads to dwie popularne opcje, ale jeśli twoi docelowi odbiorcy są zazwyczaj na LinkedIn, Pinterest lub Tik Tok, istnieją możliwości reklamowe na prawie każdej platformie i wyszukiwarce. Tylko pamiętaj, aby śledzić swoje wyniki, aby wiedzieć, co działa, a co nie.

Ostatnie słowo: jak wypromować swoją firmę w czasie recesji

Podczas spowolnienia gospodarczego gospodarka nie zatrzymuje się z piskiem opon. Ludzie to wciąż ludzie – i nadal będą wydawać pieniądze. Upewnij się, że Twoja marka jest na szczycie ich myśli i na górze wyników wyszukiwania, gdy chcą kupić.

Chociaż marketing w czasie recesji może być trudny, nie jest niemożliwy. Korzystając z powyższych wskazówek i strategii, możesz nadal rozwijać swoją firmę, nawet w trudnych czasach. Więc nie poddawaj się – po prostu kontynuuj marketing and advertising!

Jeśli potrzebujesz głębszego wglądu lub pomocy w marketingu cyfrowym, skontaktuj się z agencją marketingu i projektowania stron internetowych TheeDigital! Zaczniemy od przeprowadzenia bezpłatnego audytu Twojej witryny i zasobów cyfrowych. Następnie umów się z nami na bezpłatną rozmowę telefoniczną, abyśmy mogli porozmawiać o audycie, Twojej obecnej pozycji, celach oraz o tym, jak możemy wspólnie pracować nad przekształceniem recesji w przychody!

Uzyskaj bezpłatny audyt strony internetowej

Tylko jedno kliknięcie dzieli Cię od rekomendacji, które poprawią Twoje wyniki on line.