September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

What Makes a Great Small Business SEO Strategy? » Small Business Bonfire

What Makes a Great Small Business SEO Strategy? » Small Business Bonfire

Po zbudowaniu witryny musisz oświetlić drogę klientom, aby ją znaleźli, co może wydawać się przytłaczającym zadaniem, gdy spojrzysz na miliardy wyników w wyszukiwarce Google. Aby skierować użytkowników do Twojej witryny, musisz wdrożyć strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (Search engine marketing), która przekształci Twoją witrynę w przyjemny dla odbiorców i algorytm Google sukces. Chociaż brzmi to skomplikowanie, możesz podzielić je na różne obszary, co ułatwia zarządzanie zadaniem. Aby ułatwić Ci dobry start, przygotowaliśmy poniżej krótki przewodnik po Website positioning dla małych organization.

Słowa kluczowe są kluczowe

Google indeksuje strony internetowe i używa słów kluczowych do wyświetlania wyników, dlatego badanie słów kluczowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Seo. Gdy znajdziesz właściwe słowa kluczowe, musisz wejść do głowy swoich odbiorców i dowiedzieć się, jaki jest ich zamiar wyszukiwania. Na przykład, jeśli Twoja firma sprzedaje koszulki anime na Manhattanie, słowo kluczowe „koszulki anime” jest bardzo szerokie i przyniesie miliony wyników. Dlatego musisz zawęzić to do intencji, które mogą zawierać zwroty takie jak „koszulki Spirited Away na Manhattanie”. Możesz dowiedzieć się więcej badanie słów kluczowych dla małych company tutaj.

Co może Ty Oferta

Optymalizując witrynę, pamiętaj, że panuje tam zacięta konkurencja. Dlatego musisz skupić się na tym, co ty może zaoferować, której nie oferują Twoi konkurenci. Unikalne usługi dla Twojej firmy pomogą Ci skoncentrować słowa kluczowe, aby przebić się przez hałas. Na przykład możesz dodać lokalizację do słów kluczowych, aby spróbować organicznie zwiększyć ruch.

Możesz również użyć płatnych reklam w wyszukiwarkach, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie, która pojawia się obok bezpłatnych wyników. Jednak w przestrzeni reklamowej istnieje znaczna konkurencja, dlatego skupiamy się na słowach kluczowych zróżnicowanie rynku to świetna strategia.

Bądź przyjazny dla użytkownika

Seo to coś więcej niż posiadanie właściwych słów kluczowych musisz mieć przyjazną dla użytkownika stronę internetową. Gdy klient trafia na Twoją stronę, musi od razu dokładnie wiedzieć, na co patrzy, co oznacza używanie wyraźnych nagłówków. Dedykowane nagłówki pomagają Google indeksować Twoją witrynę. Ponadto Twoja witryna musi się szybko ładować, aby zadowolić wyszukiwarki i klientów. Według Średniprzeciętny człowiek opuści witrynę po odczekaniu zaledwie trzech sekund.

Generowanie linków do Twojej witryny znacznie zwiększy Twoją lokalizację w SERP. Musisz jednak zastanowić się, skąd pochodzą Twoje linki, ponieważ zbyt wiele linków „spamowych” obniży Twój position. Dlatego powinieneś dążyć do tworzenia linków organicznie z witryn o wysokim autorytecie. W tym celu możesz skorzystać z pomocy Support A Reporter Out (HARO), która łączy dziennikarzy i ekspertów. Zapiszesz się do newslettera, który będzie wysyłany 3 razy dziennie pocztą elektroniczną i będzie pełen zapytań dziennikarzy. Będziesz musiał udzielić odpowiedzi na odpowiednie pytania i mieć nadzieję, że znajdziesz w publikacji funkcje.

Bądź społeczny

Media społecznościowe są Twoim przyjacielem, jeśli chodzi o Search engine optimisation, ponieważ coraz więcej osób zwraca się do system społecznościowych, aby przeprowadzać wyszukiwania. Dlatego będziesz musiał zoptymalizować treści na wszystkich platformach, co zapewni Ci lepszą pozycję, aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania Facebooka. Ponadto Twoja strona w mediach społecznościowych pojawi się w Google, więc upewnij się, że jest dobrze połączona z Twoją witryną.

Wstawiaj słowa kluczowe oszczędnie

Omówiliśmy znaczenie słów kluczowych w Website positioning, ale istnieje cienka granica między wystarczającą a zbyt dużą liczbą. Gdy wepchniesz zbyt wiele słów kluczowych, treść staje się myląca, co zbije z tropu Twoich czytelników. Dlatego należy skupić się przede wszystkim na tworzeniu przejrzystych i informacyjnych treści, a następnie na umieszczaniu dobrze umieszczonych słów kluczowych.

Skoncentruj się na wysokiej jakości treści

Wyszukiwarki mają na celu odpowiadanie na pytania, dlatego wysoka jakość treści jest niezbędna. Im więcej filmów, artykułów i zdjęć możesz umieścić na swojej stronie, tym lepiej, ale muszą one particular służyć celowi. Zasadniczo nie ma sensu przesyłać niczego do swojej witryny, chyba że przyniesie to korzyści Twoim odbiorcom. Co więcej, powinieneś aktualizować stare treści, aby były aktualne, co pokaże SERP, że jesteś aktywną firmą wszelkie statyczne strony spadną na dół strony wyników.

Śledź metryki

Nie każdy component treści Twojego posta będzie dobrze działał, dlatego musisz mierzyć wydajność za pomocą narzędzia Search engine marketing. Istnieje wiele płatnych usług, ale Google Analytics wystarczy małym firmom, które chcą zaoszczędzić pieniądze. Możesz używać danych z tych narzędzi do aktualizowania treści i informowania o przyszłej strategii Search engine marketing.

Algorytm Google przeszedł długą drogę od czasów wkuwania słów kluczowych, co oznacza, że ​​musisz skutecznie uspokoić różne komponenty. Twoim priorytetem dla Web optimization powinna być jakość treści, użyteczność, generowanie linków, a następnie ukierunkowane słowa kluczowe. Obszary opisane powyżej pomogą popchnąć twoją strategię we właściwym kierunku.