October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Use Google Autocomplete as an SEO Tool

Poglądy autora są całkowicie jego własnymi (wyłączając mało prawdopodobne zdarzenie hipnozy) i nie zawsze odzwierciedlają poglądy Moza.

Google Autocomplete (często określane jako Google Suggest) jest jednym z pierwszych rozwiązań wyszukiwania Google, które pojawiły się na radarze SEO.

Wiele lat temu Google Suggest napędzał wyniki wyszukiwania dynamicznego Google, wywierając ogromny wpływ na podróże wyszukiwania użytkowników. SEO używają go jako bezpłatnego narzędzia do badania słów kluczowych.

Jednak ta funkcja wyszukiwania to znacznie więcej, zwłaszcza po wszystkich aktualizacjach wprowadzonych przez Google, które zamieniają Autouzupełnianie Google we własną inteligentną i predykcyjną platformę.

Co to jest autouzupełnianie Google?

Autouzupełnianie Google pozwala użytkownikom łatwo uzupełnić zapytanie, sugerując możliwe rozszerzenia tego, co aktualnie wpisują:

Sugestie Google są dynamiczne — zmieniają się natychmiast w miarę wpisywania zapytania. Google próbuje przewidzieć, co użytkownik ma na myśli, pisząc. Te przewidywania prawdopodobnie wpłyną na zachowania związane z wyszukiwaniem, ponieważ ludzie mogą instynktownie wybrać sugestię, której nigdy nie zamierzali pisać. Innymi słowy, autouzupełnianie Google powinno być priorytetem SEO.

Ale jest jeszcze jeden czynnik, który sprawia, że ​​ta funkcja jest bardzo ważna dla każdej strategii marketingu cyfrowego: domyślnie wyświetla sugestie w paskach adresu co najmniej trzech najpopularniejszych przeglądarek: Firefox, Google Chrome i Safari.

Oto pasek adresu przeglądarki Chrome, który sugeruje wyszukiwane hasła (i automatycznie je uzupełnia) podczas pisania.

Teraz wyobraź sobie, że Twoja domena to hydraulik.com i to Twój klient próbuje wpisać nazwę Twojej domeny.

Oznacza to, że w wielu przypadkach użytkownicy będą monitowani o wyszukiwanie, nawet jeśli nie mieli takiego zamiaru, i będą szukać terminów sugerowanych przez Google.

Jak działają podpowiedzi autouzupełniania Google?

Prognozy autouzupełniania Google opierają się na popularnych wzorcach wyszukiwania rzeczywistych użytkowników, tj. tym, co wyszukujący Google zwykle wpisują w następnej kolejności. Innymi słowy, sugestie Google odzwierciedlają najczęstsze zapytania.

Dodatkowe czynniki wpływające na prognozy Google :

  • Lokalizacja osoby wyszukującej

  • Wcześniejsze wyszukiwania użytkownika

  • Wyszukiwane hasła zyskujące obecnie popularność. Na przykład wydaje się, że wiele z tych sugestii wynika z wyszukiwań zyskujących popularność:

Możesz wyłączyć swoją historię wyszukiwania przed mieszaniem się z prognozami Google, wyłączając personalizację tutaj. W ten sposób uzyskasz lepszy wgląd w nawyki wyszukiwania użytkowników docelowych.

Użyj Autouzupełniania Google, aby zbadać swoje słowa kluczowe

Badanie słów kluczowych to dokładnie sposób, w jaki SEO korzystali z Google Suggest od wieków — z dużym sukcesem.

Autouzupełnianie Google jest idealne do odkrywania bardziej szczegółowych i trafnych fraz używanych przez wyszukiwarki do rozwiązywania problemów lub odpowiadania na pytania, ponieważ rozszerza zapytanie w trakcie wpisywania. Jeśli Twoje zapytanie jest często wyszukiwane, Google będzie je rozszerzać dalej i dalej — po prostu naciskaj spację na końcu każdego zapytania:

Wszystkie te sugestie dostarczają pomysłów na treść, zawężając początkowy termin do bardziej konkretnych punktów widzenia.

Chociaż możesz to zrobić, korzystając z samego pola wyszukiwania, możesz również użyć narzędzi takich jak Wyszukiwarka słów kluczowych sugestii aby było łatwiej i szybciej, ponieważ rozszerza każdy z wybranych przez Ciebie terminów głębiej do poziomu trzeciego:

Jest też kilka wtyczki które wprowadzają te sugestie bezpośrednio do edytora postów WordPress.

Użyj autouzupełniania Google do zbadania pytań

Badanie pytań jest przydatne na wielu poziomach, od tworzenia pomysłów na treść po identyfikowanie wyzwań, jakie mogą napotkać Twoi klienci w związku z Twoim produktem lub usługą.

Autouzupełnianie Google jest jednym z najpotężniejszych źródeł niszowych pytań, które Twoi docelowi użytkownicy rutynowo wpisują w celu rozwiązania powiązanych problemów. Aby znaleźć te pytania, po prostu wpisz słowa pytające (dlaczego, jak, gdzie itp.) przed wyszukiwanym hasłem w polu wyszukiwania Google:

Aby uniknąć ręcznego robienia tego, możesz użyć Odpowiedz publiczniektóry wykorzystuje tę sztuczkę do tworzenia mapy myśli pytań na podstawie Twojego słowa kluczowego:

Istnieje kilka sposobów na zaimplementowanie tych pytań w strategii optymalizacji treści:

  • Skonfiguruj na miejscu baza wiedzy aby przyciągnąć długi ruch i wzmocnić zespół obsługi klienta.

  • Użyj tych pytań w swoim odświeżanie treści strategii podczas optymalizacji starych lub nieaktualnych stron.

  • Uruchom serię/playlistę YouTube lub nawet kurs wideo, aby odpowiedzieć na każde z tych pytań, jeden po drugim. Będziesz mieć dużo treści, które możesz ponownie wykorzystać w swojej witrynie, w mediach społecznościowych i gdzie indziej.

Narrato to przydatna platforma do tworzenia treści i współpracy, która umożliwia zaimportowanie tych pytań i zintegrowanie ich z krótkim opisem treści i samą treścią:

Narrato pomaga skonsolidować wiele danych wokół każdego projektu treści, pomagając w tworzeniu lepiej zoptymalizowanych przewodników, magnesów naprowadzających lub komercyjnych stron docelowych.

Użyj Autouzupełniania Google do badania powiązanych jednostek koncepcyjnych

Rozszerzanie podstawowych słów kluczowych to sposób, w jaki używamy Google Autouzupełniania od lat, ale narzędzie ewoluowało i obecnie daje jeszcze lepszy wgląd w to, jak ludzie wyszukują i co Google uważa za istotne dla Twojego docelowego tematu (i podróży zakupowej).

Tradycyjnie Google generowałby podpowiedzi wyszukiwania przed wykonaniem wyszukiwania. W dzisiejszych czasach Google Ci pomoże oczyścić Twoje zapytanie, sugerując alternatywne terminy po przeprowadzasz wyszukiwanie.

Aby wygenerować te sugestie, po prostu umieść kursor z powrotem w polu wyszukiwania Google po załadowaniu wyników wyszukiwania. Są one określane jako „doprecyzowania wyszukiwania”:

Kluczową korzyścią płynącą z tego ćwiczenia jest to, że możesz odkryć powiązane koncepcje i encje, które możesz chcieć uwzględnić w swojej strategii optymalizacji.

Na przykład, jeśli szukasz [why is google maps slow] i umieść kursor w dowolnym miejscu zapytania w polu wyszukiwania, autouzupełnianie Google spróbuje pomóc Ci określić problem, sugerując [delay time] zamiast [slow] i upewniam się, że naprawdę masz na myśli [maps] i nie [google earth slow].

Nie ma wglądu w to, w jaki sposób Google generuje zawężenia wyszukiwania, ale najprawdopodobniej opierają się na ścieżce wyszukiwania swoich użytkowników (tj. tej samej osobie, która wpisuje te zapytania w ciągu jednej sesji).

Ranking SE wykorzystuje udoskonalenia wyszukiwania w celu zidentyfikowania powiązanych słów kluczowych, które chcesz uwzględnić w swojej strategii SEO:

Autouzupełnianie doprecyzowań wyszukiwania w marketingu lokalnym

Udoskonalenia wyszukiwania mają wiele implikacji. Na przykład, jeśli prowadzisz lokalną firmę, użyj funkcji autouzupełniania, aby odkryć powiązane miejscowości, których ludzie w Twojej okolicy mogą używać do znajdowania podobnych firm. Oto wszystkie Twoje docelowe słowa kluczowe:

W takim przypadku hydraulik z Halfmoon w stanie Nowy Jork będzie wiedział, że musi mieć strony skierowane na Clifton Park, Ballston Spa i Glenville. Znajdą również wyraźnego lokalnego konkurenta, którego będą mieli na oku.

Co ciekawe, Google wie, jak daleko powinny znajdować się podmioty powiązane z Twoją lokalizacją. W przypadku hydraulików Google sugeruje lokalizacje oddalone o 10-30 minut. Ale jeśli szukasz czegoś takiego jak „plac zabaw” w tym samym mieście, zobaczysz tylko sugerowane miejsca w promieniu pięciu minut jazdy:

Użyj Autouzupełniania Google do strategii zarządzania reputacją organiczną

Wyszukiwanie oparte na marce ma miejsce, gdy zapytanie zawiera nazwę marki lub produktu.

Twoi potencjalni klienci korzystają z wyszukiwania opartego na Twojej marce, gdy próbują dowiedzieć się, czy warto zajmować się Twoją firmą lub czy Twój produkt jest tym, czego potrzebują.

Oczywiście wyszukiwanie markowe jest istotną częścią lejka sprzedażowego, nad którą nie możesz w pełni kontrolować.

Dzięki autouzupełnianiu Google wyszukiwanie według marki staje się jeszcze trudniejsze i mniej kontrolowane:

  • Google może zachęcać klientów do wyszukania Twojego imienia i nazwiska, gdy faktycznie próbują wpisać domenę i przejść do Twojej witryny. W takim przypadku autouzupełnianie Google może odwrócić uwagę i odciągnąć rzeczywistych klientów od Twojej witryny, więc musisz się upewnić, że wyniki wyszukiwania oznaczone marką przyciągną ich z powrotem do Twojej witryny.

  • Autouzupełnianie Google może podsuwać Twoim klientom „pomysły” na to, co muszą zrobić przed zakupem u Ciebie (i w końcu skłonić ich do zmiany zdania).

Z tych dwóch powodów Twoje markowe wyniki autouzupełniania powinny być priorytetem Twojej firmy:

  • Zbadaj i rozwiń tych, którzy używają narzędzi takich jak Wyszukiwarka słów kluczowych sugestii, Odpowiedz opinii publicznejoraz Ranking SE (wszystkie wymienione powyżej).

  • Śledź swoje rankingi dla wszystkich tych zapytań (oczywiście chcesz, aby Twoje strony miały numer 1, aby natychmiast przekierować tych wyszukiwarek z powrotem do Twojej witryny).

  • Zadbaj o widoczność swojej marki w nie tylko organicznych aukcjach. SERPy Google są wizualne i interaktywne, co oznacza, że ​​wiele osób może nigdy nie kliknąć tych wyników organicznych. Ci wyszukujący muszą nadal widzieć Twoją markę w tych SERPach, aby w końcu zostać przekonanym do przejścia do Twojej witryny:

Markowe SERPy często zawierają karuzele obrazów i wideo, pudełka Ludzie też pytają, tweety z oficjalnego konta marki i nie tylko. Dobrze zorganizowana strategia zarządzania reputacją powinna dotyczyć wszystkich tych sekcji i elementów wyszukiwania.

Skonfiguruj kluczowe markowe słowa kluczowe Twojej firmy Wizualne ping, platforma do monitorowania zmian, która powiadomi Cię, gdy Twoje markowe SERP doda lub usunie cokolwiek. Zostaniesz również powiadomiony o wszelkich zmianach w panelu wiedzy, nowych wynikach, nowych obrazach lub filmach umieszczonych w Twojej karuzeli z marką, zmianach w lokalnym trójpaku itp.:

Użyj Autouzupełniania Google do identyfikacji i badania podmiotów

Autouzupełnianie Google ewoluuje wraz z wyszukiwarką Google. Ponieważ Google integruje podmioty (np. organizacje, książki, miejsca, gwiazdy, filmy, programy itp.) ze swoim algorytmem, podobnie robi Autouzupełnianie.

Gdy Google uzna coś za podmiot, menu rozwijane autouzupełniania będzie zawierało jego logo i kategorię, z którą Google kojarzy ten podmiot. Podmioty lokalne uwzględnią również swoją lokalizację:

Dobrym pomysłem jest sprawdzenie wyników autouzupełniania dla wybranej nazwy przed zarejestrowaniem domeny. Nazwij ułatwia, ponieważ możesz dodać domeny do listy, aby sprawdzić je wszystkie przed podjęciem decyzji:

Dobrym pomysłem jest unikanie nazw marek, które są już zidentyfikowane jako podmioty w tej samej lub sąsiedniej kategorii.

W przypadku nowo uruchomionych projektów i produktów Autouzupełnianie Google może służyć do określenia, czy Google uważa Cię już za podmiot:

Wniosek

Autouzupełnianie to świetne (i bezpłatne) narzędzie do badania słów kluczowych, ale jest to również potężny czynnik, który może wpływać na podróże Twoich docelowych klientów w najpopularniejszych przeglądarkach. Z tego powodu ważne jest, aby zwracać uwagę na sugestie autouzupełniania Google dotyczące ważnych zapytań, w tym zapytań związanych z marką.