October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Transform: The Data Week continues with a dive into data analytics

W tym roku Rework, wiodące wydarzenie na temat stosowanej sztucznej inteligencji dla decydentów biznesowych i technologicznych w przedsiębiorstwach, powraca zarówno osobiście, jak i wirtualnie. Zagłębiamy się w dwa pełne tygodnie najważniejszych tematów dotyczących stosowanej sztucznej inteligencji, w tym danych, sztucznej inteligencji i krawędzi.

Knowledge Week rozpocznie wirtualną relację 20 lipca. Każdego dnia szczegółowe rozmowy i panele liderów z różnych branż rzucą światło na kluczowy temat w świecie danych. Pierwszego dnia (20 lipca) zagłębimy się w architekturę danych, a drugiego dnia (21 lipca) zajmiemy się zarządzaniem danymi. Dzień trzeci (22 lipca) to spojrzenie na analitykę danych, czyli sztuczną inteligencję, która zamienia Twoje dane w złoto.

Poniżej znajdziesz bliższe spojrzenie na to, co dzieje się w świecie analityki danych od liderów FedEx, Orangetheory, Walgreens i innych. (I nie przegap planów dnia pierwszego i dnia drugiego).

Szczegółowe informacje na temat analizy danych: 22 lipca

Panele rozpoczynają się o godzinie 9:00 czasu PT od historycznej burzy zimowej Uri, która sparaliżowała większość południowych Stanów Zjednoczonych i znacząco wpłynęła na poziom usług FedEx dla krytycznych kont opieki zdrowotnej. Na tym czacie ze Sriramem Krishnasamym, dyrektorem generalnym Fedex Dataworks, dowiesz się jak FedEx Dataworks wykorzystał sztuczną inteligencję do odciążenia sieci i dostarczenia ratujących życie produktów medycznych do miejsc docelowych. Zrozumiesz również, w jaki sposób w pełni zautomatyzowany pulpit nawigacyjny firmy umożliwia operatorom zarządzanie wyjątkami, w jaki sposób dane pomagają zespołowi w rozwiązywaniu problemów w obliczu kryzysu i nie tylko.

Następnie o 9:20 czasu PT przyjrzymy się, dlaczego dane są cenne dla organization każdej wielkości — i jak prosta analiza danych może sprawić, że Twoje dane będą działać, zanim będziesz gotowy na ML. Ameen Kazerouni, Chief Info & Analytics Officer w Orangetheory Health and fitness, dołącza do Allison Ryder, Senior Project Editor w MIT Sloan Management Evaluate, aby porozmawiać o tym, dlaczego nie trzeba dużych inwestycji w ML i AI, aby zacząć dostrzegać natychmiastową wartość danych. Ponadto dowiesz się, w jaki sposób podstawowe metody analizy danych i odpowiednia struktura organizacyjna mogą pomóc w kierowaniu jeszcze mniejszych, mniej technicznych company w kierunku transformacji cyfrowej i nie tylko.

Walgreens jest jednym z największych na świecie ośrodków opieki zdrowotnej w aptekach detalicznych, z ponad 450 000 członków zespołu na całym świecie, 13 000 sklepów w 25 krajach i około 9 milionami wizyt w sklepach i interakcjami on the internet z klientami każdego roku. O 9:40 czasu PT, redaktor wykonawczy VentureBeat, Llanor Alleyne, porozmawia z Mikem Marescą, CTO w Walgreens Boots Alliance, aby dowiedzieć się więcej jak Walgreens wykorzystuje dane i spostrzeżenia do przekształcania doświadczeń klientów w każdym punkcie kontaktu.

Poranek kontynuuje zanurzenie się w kolejną erę osobistej mobilności o 10:00 czasu polskiego. Turo, firma zajmująca się udostępnianiem samochodów typu peer-to-peer, nie jest obca w korzystaniu z danych i sztucznej inteligencji, aby zapewnić bezproblemową obsługę klientów. Teraz firma jest korzystanie z analiz w czasie rzeczywistym, aby zapewnić bezpieczniejszą jazdę dla swoich klientów. Podczas wykładu Avinash Gangadharan, Chief Know-how Officer w Turo, dowiesz się o ewolucji zestawów funkcji danych firmy do ich ostatecznej postaci: Turo Chance Score, który ma zapewnić bezpieczną transakcję i doświadczenie dla całej społeczności .

O 10:20 czasu PT zanurkuj w natywne grafy równoległe, najbardziej zaawansowany rodzaj analizy grafów. Dan McCreary, Distinguished Engineer — AI w Optum (oddział technologiczny UnitedHealth Team) spotka się z Mike’iem Boothem, wiceprezesem ds. sprzedaży na Amerykę w TigerGraph, aby porozmawiać o tym, jak UHG wykorzystuje technologię TigerGraph. Dowiesz się, w jaki sposób wykres z algorytmami sztucznej inteligencji może pomóc nie tylko monitorować przedsiębiorstwo, ale także przewidywać, aby uniknąć problemów, zanim się pojawią, jak UHG poprawił jakość opieki przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i nie tylko.

Na koniec witamy w naszej wielochmurowej rzeczywistości. Dziś solidna strategia zwinna w chmurze jest koniecznością dla przedsiębiorstw, które muszą pozostać w czołówce. W tym czacie przy kominku Shiv Ramji, dyrektor ds. produktów w Auth0 i Andrew Davidson, starszy wiceprezes ds. produktów w chmurze w MongoDB, opowiedzą o przeprojektowanie globalnych system dla wielochmurowego świata. Dowiesz się, co oznaczają rosnące wyzwania konkurencyjne dla hiperskalerów Wielkiej Trójki, rosnąca liczba przepisów dotyczących prywatności danych i ich wpływ na organizacje, migracja do urządzeń brzegowych i nie tylko.


Zbliżają się dwa pełne tygodnie VB Transform, więc nie zapomnij się teraz zarejestrować!

19 lipca: Info & AI Executive Summit | NA ŻYWO w The Palace Hotel, San Francisco, CA

Dołącz osobiście do ponad 500 kierowników ds. danych i sztucznej inteligencji, aby nawiązać kontakt z innymi pracownikami i usłyszeć historie sukcesu od liderów myśli na poziomie C na temat stosowanych danych i strategii sztucznej inteligencji.

20-22 lipca: Tydzień Danych

26-28 lipca: Tydzień AI i Edge | Wirtualny

Przechodząc przez najważniejsze tematy w Information i Al, wybieraj, ucz się z dowolnego miejsca przez dwa tygodnie.

Pełną agendę znajdziesz tutaj.