October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

The Strategy Behind Building A Thriving Online Community For Your Brand

Podcast marketingowy z Jenny Weigle

W tym odcinku podcastu o marketingu taśm klejących przeprowadzam wywiad z Jenny Weigle. Przędzarka od ponad 10 lat tworzy, realizuje i przegląda strategie dla społeczności internetowych. Współpracowała z ponad 100 markami nad różnymi aspektami ich strategii społecznościowych i wdrożeń, w tym uruchomieniem, migracją, programowaniem i planowaniem.

Zabrany klucz:

Społeczność jest obecnie jednym z tych wielkich modnych słów. Czym więc jest społeczność? Czy Twoja firma musi go mieć? A jaka jest w ogóle korzyść z budowania społeczności? Jenny Weigle współpracowała z ponad 100 markami nad aspektami ich strategii społecznościowej i wdrożeń. W tym odcinku wyjaśnia, dlaczego tak ważne jest dzisiaj zbudowanie społeczności internetowej zrzeszonych fanów i klientów dla Twojej firmy, oraz najlepsze sposoby jej realizacji.

Pytania, które zadaję Jenny Weigle:

  • [1:19] Jak zdefiniowałbyś społeczność i czym różni się ona od mojego profilu biznesowego lub strony na Facebooku?
  • [2:50] Czy ludzie, którzy dołączają do społeczności, zamierzają angażować się w wielu członków, czy naprawdę jest to spowodowane sposobem działania technologii?
  • [3:59] Kto powinien myśleć o społeczności — marki B2B czy marki B2C?
  • [5:58] Czy sposób korzystania ze społeczności zmienia się w zależności od marki małej lub przedsiębiorstwa?
  • [7:02] Jakie są platformy społeczności, które sprawdzają się w przypadku mniejszych agency?
  • [8:51] Jakie są niektóre ze standardowych porad, jakich udzielasz markom, jak zaangażować się w budowanie społeczności?
  • [10:42] Jakie są korzyści z rozwijania społeczności przez firmę B2B?
  • [12:41] Czy w społecznościach istnieją możliwości sprzedaży dodatkowej?
  • [13:20] Jakie są zagrożenia związane z posiadaniem społeczności?
  • [14:13] Jak podejść do kogoś, kto wyraża swoją szczerą opinię w grupie lub społeczności, która nie jest tak pochlebna dla twojego produktu?
  • [15:00] Czy powinieneś być kuratorem członków społeczności?
  • [16:13] Co widziałeś, jak ludzie robią skutecznie, aby utrzymać ludzi aktywnych w społeczności poprzez nagrody?
  • [19:02] Jakie są Twoje ulubione społeczności, które Twoim zdaniem robią to dobrze?
  • [20:25] Gdzie ludzie mogą dowiedzieć się więcej o Tobie i Twojej pracy?

Więcej o Jenny Weigle:

Przystąp do oceny marketingowej:

Podoba Ci się 10 system? Kliknij na i daj nam opinię na temat iTunes, proszę!

Ten odcinek podcastu o marketingu taśm klejących został przedstawiony przez: Sieć podcastów HubSpot.

Sieć podcastów HubSpot to miejsce audio dla profesjonalistów, którzy szukają najlepszej edukacji i inspiracji, jak rozwijać firmę.

Bezpłatny e-e book
7 kroków do skalowania praktyki konsultingowej bez dodawania kosztów ogólnych

Sieć konsultantów ds. marketingu taśm klejących pomogła mi rozwinąć firmę o ponad 40% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. ~ Michael Quinn – Agencja Michael Quinn, Fargo, ND