October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

The omnichannel analytics solutions for customer engagement

Firma Adobe ogłosiła niedawno nowe usługi w Adobe Analytics, zapewniając jedną przestrzeń roboczą dla marek w celu ujednolicenia danych i spostrzeżeń we wszystkich typach mediów — teraz także w metaverse i mediach strumieniowych. Firma Adobe wprowadziła również nową usługę, która umożliwia bezproblemowe przenoszenie danych z innych produktów analitycznych przy jednoczesnym zachowaniu historycznej zgodności z przepisami, takimi jak RODO i CCPA.

„Dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń klientów jest najwyższym priorytetem dla każdej firmy w każdej branży, a kluczem do tego jest łączenie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich aspektach podróży klienta” — powiedział Amit Ahuja, starszy wiceprezes platformy Adobe Encounter Cloud. i produkty firmy Adobe. „Dzięki obsłudze kanałów metaverse i strumieniowych mediów Adobe Analytics nadal jest liderem w branży jako jedyne prawdziwe, wielokanałowe rozwiązanie analityczne do angażowania klientów”.

JEDNA PRZESTRZEŃ ROBOCZA DLA DANYCH OMNICHANNEL

W miarę jak zmieniają się nawyki konsumentów i coraz więcej codziennego życia przenosi się do Internetu, marki musiały połączyć więcej źródeł danych w takich obszarach, jak e-commerce, media społecznościowe i centra wsparcia, aby uzyskać jasny obraz zaangażowania klientów. Jednocześnie rosnąca liczba odbiorców skupionych wokół mediów strumieniowych i wciągających doświadczeń stworzyła nowe możliwości dla zespołów patrzących w przyszłość. Nowe innowacje firmy Adobe pomagają markom wykorzystać te fashionable:

  • Metawersum: Adobe Analytics obsługuje już dane z nowych kanałów, w tym asystentów głosowych i połączonego samochodu. W miarę jak coraz więcej marek zaczyna korzystać z immersyjnych i trójwymiarowych doświadczeń, firma Adobe zapowiada teraz obsługę analiz metaverse. Dzięki przeprojektowanej platformie Adobe może teraz bezproblemowo rozszerzyć zasięg Adobe Analytics na nowe i wschodzące kanały. W metawersie marki będą mogły mierzyć i analizować określone zdarzenia, takie jak wielkość zaangażowania w obiekty 3D i wciągające wrażenia, a także zbierać interakcje w wielu metawersach. Dane te można następnie łączyć z informacjami z innych kanałów, takich jak strona internetowa lub aplikacja mobilna, aby zrozumieć zmieniające się preferencje konsumentów. Z Adobe Innovative Cloud i wciągające narzędzia do projektowania, takie jak Adobe Substancja 3Dfirma Adobe ma wyjątkową pozycję, aby pomagać markom w projektowaniu, dostarczaniu, mierzeniu i zarabianiu na doświadczeniach w metaverse.
  • Media strumieniowe: Chociaż transmisja strumieniowa jest kluczową inwestycją dla branży rozrywkowej, inne sektory, takie jak handel detaliczny i bankowość, nadal traktują priorytetowo treści wideo i audio. Firma Adobe wprowadza dziś nowe możliwości dla marek, aby zrozumieć, w jaki sposób przesyłanie strumieniowe wpisuje się w ogólną podróż klienta. Poprzez Analiza podróży klienta (CJA), zespoły mogą powiązać konsumpcję mediów cyfrowych z zaangażowaniem w innych kanałach, takich jak media społecznościowe, strony internetowe i kanały offline. Sprzedawca detaliczny może na przykład zobaczyć rodzaje treści, które napędzają zaangażowanie społeczne i/lub aktywność w sklepie, aby zapewnić personalizację i zwiększyć wysiłki związane z utrzymaniem.

Ekosystem partnerski: Adobe ma teraz setki integracji innych company z najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi, w tym AppsFlyer, Department.io, Brightedge, Genesys, Hootsuite, Invoca i Medallia. Każdy z nich jest dostępny na rynku Adobe Exchange, a firma Adobe ma teraz społeczność ponad 4300 aktywnych partnerów obejmujących dostawców technologii, integratorów systemów, agencje i programistów. Dzięki temu marki mogą łączyć źródła danych, od chatbotów, przez centra obsługi telefonicznej, po kampanie reklamowe, z danymi behawioralnymi Adobe Analytics, aby całościowo zrozumieć doświadczenia klientów.

BEZPROBLEMOWE PRZYJĘCIE ADOBE ANALYTICS

Firma Adobe wprowadziła również nową usługę, która ułatwia firmom z różnych branż przejście na Adobe Analytics:

  • Bezproblemowe łączenie danych: Marki siedzą na górach danych, ponieważ gospodarka cyfrowa wciąż się rozwija. Dzięki dostępnemu interfejsowi API do zbiorczego wstawiania danych zespoły mogą przenosić lub aktywować dowolny wolumen danych historycznych do Adobe Analytics. Obejmuje dowolny kanał on the internet lub offline, umożliwiając markom przenoszenie źródeł danych z urządzeń POS, systemów CRM i aplikacji mobilnych.
  • Inteligentne mapowanie danych: Przygotowanie danych jest główną przeszkodą dla marek podczas procesu migracji, ponieważ zespoły często muszą ponownie formatować swoje dane, aby pasowały do ​​nowej platformy analitycznej. Adobe Analytics zapewnia markom elastyczność w omijaniu prac przygotowawczych, jednocześnie unikając niszczenia danych. W miarę napływania danych Adobe Analytics zachowuje podstawową strukturę, jednocześnie sugerując nowe sposoby mierzenia podróży klienta. Marki mogą też wstecznie stosować wymiary do danych historycznych, takich jak nowe modele atrybucji.

Adobe Analytics zapewnia wgląd dla marek, aby zrozumieć skuteczność doświadczeń w wielu kanałach i kampanii marketingowych. W sektorze detalicznym 9 z 10 największych amerykańskich marek polega na Adobe Analytics, aby zrozumieć podróże kupujących, którzy przechodzą z Internetu do sklepu. Jeśli chodzi o podróże, 8 z 10 największych sieci hotelowych i 7 z 10 największych amerykańskich linii lotniczych opiera się na Adobe, aby ulepszać usługi cyfrowe w miarę wzrostu popytu. Adobe Analytics jest również wykorzystywane przez 8 z 10 największych instytucji świadczących usługi finansowe, 9 z 10 największych business medialnych i 8 z 10 najlepszych firm z branży medycznej. Jest szeroko stosowany w sektorze publicznym i instytucjach edukacyjnych.