6. Używaj odpowiednich narzędzi
Prowadzenie kanałów mediów społecznościowych może być czasochłonne. Na szczęście istnieje wiele narzędzi i aplikacji, które mogą pomóc, z których niektóre Joe uważa za krytyczne.
‘Narzędzie do planowania jest niezbędne. Pomoże to zaplanować zawartość z wyprzedzeniem, oszczędzając czas i wysiłek. Na rynku jest ich sporo, takich jak Loomly, Hootsuite i Meltwater. Dzięki temu możesz poświęcić kilka godzin na zaplanowanie całej zawartości na nadchodzący tydzień. Możesz dodać wszystkie swoje zdjęcia i zatwierdzoną kopię podczas jednej sesji, a to zaoszczędzi Ci ogromną ilość czasu”.
Śledzenie tego, co ludzie mówią o Tobie w mediach społecznościowych, pomaga również zespołom w uzyskiwaniu cennych, praktycznych spostrzeżeń.
„Konieczne jest zrozumienie sentymentu odpowiedzi na Twoje posty w mediach społecznościowych. Jeśli większość jest negatywna, wielu z was musi podjąć działania. Pomocne może być narzędzie do analizy nastrojów, takie jak Clarabridge lub Onalytica. Mogą również pomóc w słuchaniu w mediach społecznościowych, aby zrozumieć, co klienci mówią o tobie w mediach społecznościowych”.
Wreszcie, obserwowanie swoich analiz może również pomóc w ulepszaniu.
‘Twój pakiet analityczny może pokazać Ci, które posty są skuteczne i jakie są Twoje statystyki. To naprawdę kluczowe dla zwiększenia wydajności”.
More Stories
Career Development = Career Advancement
Why Is Data Science the NextGen Career Field?
Employment – New York Recruitment CEO’s Top 3 Advice For Job Seekers