September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

ROI Calculator Upgraded - How we Improved the Napier ROMI Calculator

ROI Calculator Upgraded – How we Improved the Napier ROMI Calculator

Promoting powinien być czymś, co generuje zysk. Wydaje się to oczywiste, ale obliczenie zwrotu z inwestycji w kampanie może być trudne. Dlatego opracowaliśmy nasz kalkulator ROI: było to proste narzędzie, które pozwalało określić wartość ROMI (zwrotu z inwestycji marketingowej) dla kampanii.

Dilemma w tym, że nie wszystkie kampanie są takie identical. Odwiedzenie targów bardzo różni się od prowadzenia kampanii e-mail marketingowej. A nasz kalkulator był podejściem „jeden rozmiar dla wszystkich”. Nie najlepiej. Więc naprawiliśmy to!

Jeśli odwiedzisz kalkulator ROI Napier, możesz teraz wybrać konkretny typ prowadzonej kampanii i uzyskać obliczenia ROI dostosowane specjalnie do tych taktyk. Niezależnie od tego, czy bierzesz udział w wydarzeniu, reklamujesz się, czy prowadzisz kampanię e-mailową, narzędzie zbierze wyniki i poda ROI, a także przedstawi inne dane, od współczynnika konwersji po koszt kliknięcia.

Jesteśmy wielkimi fanami mierzenia skuteczności kampanii i uwielbiamy być pociągani do odpowiedzialności. To nowe narzędzie zapewni, że będziesz wiedzieć, jak skuteczna jest Twoja kampania, i porównasz je w podobny sposób. Od sprawdzenia, czy reklama zapewnia lepszy zwrot niż targi, po zwykłe upewnienie się, że standardowe obliczenia e-mail marketingu dla CPM, CPC i CPL są prawidłowe, to narzędzie znacznie ułatwi Ci życie. Narzędzie jest jeszcze bardziej przyjazne dla urządzeń mobilnych niż wcześniej, dzięki czemu możesz wykonywać obliczenia ROI w podróży.

Nasze narzędzie zostało opracowane wewnętrznie przez Natashę, jednego z naszych ekspertów od marketingu cyfrowego i tajnego programistę aplikacji internetowych.

Sprawdź nasz nowy kalkulator ROI firmy Napier i daj nam znać, jeśli chcesz zobaczyć, jak dodajemy więcej możliwości.