September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Report: 53% of product builders say UX for analytics is ‘more critical than ever’

Dołącz do kadry kierowniczej od 26 do 28 lipca na tydzień AI & Edge Transform. Posłuchaj najlepszych liderów omawiających tematy związane z technologią AL/ML, konwersacyjną sztuczną inteligencją, IVA, NLP, Edge i nie tylko. Zarezerwuj swój darmowy karnet już teraz!


Raport z Sojusze oparte na produktach (PLA)we współpracy z Miejsce myśli, ujawnia, że ​​firmy, które osadzają analitykę z myślą o oczekiwaniach użytkowników i pożądanych doświadczeniach, realizują nowe możliwości poprawy zadowolenia klientów i korzystania z nich, zwiększenia zwrotu z inwestycji, wprowadzania innowacji, zakłócania i wprowadzania znaczących zmian w swojej działalności. Nieco ponad połowa (55%) twórców produktów, którzy odpowiedzieli na tę ankietę, ujawniła, że ​​oferują już wbudowane analizy w swoich produktach, ale tylko 57% tych, którzy to robią, zauważyło bezpośredni wpływ na wzrost przychodów.

Pomimo wartości osadzania analityki, pozostaje ona kosztowna i trudna. Prawie połowa (47%) respondentów wymienia ograniczenia budżetowe jako jedno z największych wyzwań powstrzymujących organizacje przed tworzeniem wbudowanego rozwiązania analitycznego, podczas gdy 39% obawia się spowolnienia czasu wprowadzania na rynek. A po uruchomieniu pojawia się wyzwanie polegające na utrzymaniu oferty poprzez nadążanie za prośbami o nowe funkcje (39%).

Dane pokazują również, że ponad połowa (53%) respondentów wie, że UX analityki jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Jednocześnie wiedzą, że musi się zmienić. Prawie 80% wskazało na potrzebę lepszego dostosowania do konkretnych potrzeb biznesowych, a ponad połowa zauważyła potrzebę umożliwienia użytkownikom intuicyjnego znajdowania własnych odpowiedzi.

Jednak UX nie może zatrzymać się w aplikacji lub produkcie. Prawie dwie trzecie ankietowanych twórców produktów wskazało na potrzebę łączenia informacji z aplikacji z innymi przepływami pracy, takimi jak segmentacja odbiorców i przekazywanie ich do innych aplikacji marketingowych, w celu bezproblemowej operacjonalizacji inteligencji. Jednak obecnie robi to mniej niż jedna trzecia.

Dzisiejszy nowoczesny stos danych zawiera odpowiedź na uwolnienie potencjału danych i analiz w tworzeniu bardziej wytrzymałych produktów i aplikacji, jeśli twórcy produktów nadadzą priorytet właściwym elementom stosu. Sześćdziesiąt pięć procent ankietowanych specjalistów ds. produktów uznało analitykę za najbardziej krytyczny component współczesnego stosu danych, a prawie trzy czwarte z nich (73%) planuje duże inwestycje w narzędzia analityczne.

Przeczytać pełny raport przez sojusze oparte na produktach.

Misja VentureBeat ma być cyfrowym placem miejskim, na którym decydenci techniczni mogą zdobywać wiedzę na temat transformacyjnej technologii przedsiębiorstw i transakcji. Dowiedz się więcej o członkostwie.