“Kompletny przewodnik po marketingu treści„ to jeden z naszych najpopularniejszych do tej pory oficjalnych dokumentów. Ale po trzech latach i ponad 1000 pobrań zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na zmiany.
Branża content material marketingu całkowicie się zmieniła od czasu opublikowania naszej białej księgi w 2019 roku. Rozwój mediów cyfrowych i skutki pandemii to dwa główne katalizatory zmian, które wpłynęły na sposób, w jaki odbiorcy konsumują treści. Z kolei written content marketingowcy musieli dostosować swoje strategie do nowej rzeczywistości.
Przeanalizowaliśmy coroczne badania written content marketingu Institute, aby zidentyfikować główne zmiany, które zaszły w branży od 2019 roku. Oto przegląd tego, co znaleźliśmy:
Jak widzisz, articles advertising and marketing nie jest już tym, czym kiedyś był. Jest potężniejszy — i bardziej złożony — niż kiedykolwiek wcześniej.
Z tego powodu zespół Influence & Co. spędził ostatni kwartał na przeróbce naszego starego przewodnika po marketingu treści, aby stworzyć ulepszony, odzwierciedlający dzisiejszą branżę i jej ewolucję w ciągu ostatnich trzech lat. W ten sposób marketerzy mogą mieć pewność, że potrafią zaangażować współczesnych konsumentów.
Zupełnie nowa edycja naszego przewodnika po articles marketingu zawiera:
- 11 dodatkowych stron ekspertyzy.
- Stylish i statystyki branżowe 2022.
- Nowe interaktywne szablony.
- Nowe listy kontrolne krok po kroku.
- Świeży, nowoczesny style and design.
Potraktuj to jako swój podstawowy podręcznik tworzenia i korzystania z treści, które osiągają cele biznesowe Twojej firmy. Pobierz bezpłatną kopię poniżej!
More Stories
Crafting A Stellar Career Summary For Your Resume
What Colors To Wear To A Job Interview
Government Jobs for Felons – Myths About Felony Jobs in Government