September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Przedstawiamy „Ostateczny przewodnik po marketingu treści 2022”

Kompletny przewodnik po marketingu treści„ to jeden z naszych najpopularniejszych do tej pory oficjalnych dokumentów. Ale po trzech latach i ponad 1000 pobrań zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na zmiany.

Branża content material marketingu całkowicie się zmieniła od czasu opublikowania naszej białej księgi w 2019 roku. Rozwój mediów cyfrowych i skutki pandemii to dwa główne katalizatory zmian, które wpłynęły na sposób, w jaki odbiorcy konsumują treści. Z kolei written content marketingowcy musieli dostosować swoje strategie do nowej rzeczywistości.

Przeanalizowaliśmy coroczne badania written content marketingu Institute, aby zidentyfikować główne zmiany, które zaszły w branży od 2019 roku. Oto przegląd tego, co znaleźliśmy:

Ewolucja marketingu treści.  W 2019 roku 74% firm oceniło swoje działania w zakresie content marketingu jako udane.  W 2022 roku 80% firm oceniło swoje działania w zakresie content marketingu jako skuteczne.  W 2019 roku 68% firm zdołało zbudować wiarygodność i zaufanie poprzez content marketing.  W 2022 r. 75% firm było w stanie zbudować wiarygodność i zaufanie poprzez content marketing.  W 2019 roku 43% marketerów wykorzystywało wideo w swoich strategiach content marketingowych.  W 2022 roku 66% marketerów wykorzystywało wideo w swoich strategiach content marketingu.  W 2019 r. treści o długiej formie były zasobem nr 1 stworzonym i wykorzystywanym przez marketerów treści.  W 2022 r. krótkie artykuły i posty były najważniejszymi zasobami treści tworzonymi i wykorzystywanymi przez content marketingowców.  W 2019 roku 77% marketerów treści korzystało z narzędzi analitycznych.  W 2022 r. 83% marketerów treści korzystało z narzędzi analitycznych.  W 2019 roku 72% odnoszących największe sukcesy marketerów treści mierzyło ROI.  W 2022 r. 90% odnoszących największe sukcesy marketerów treści mierzyło ROI.  Źródła: Raporty CMI z badań nad marketingiem treści B2B za rok 2019 i 2022

Jak widzisz, articles advertising and marketing nie jest już tym, czym kiedyś był. Jest potężniejszy — i bardziej złożony — niż kiedykolwiek wcześniej.

Z tego powodu zespół Influence & Co. spędził ostatni kwartał na przeróbce naszego starego przewodnika po marketingu treści, aby stworzyć ulepszony, odzwierciedlający dzisiejszą branżę i jej ewolucję w ciągu ostatnich trzech lat. W ten sposób marketerzy mogą mieć pewność, że potrafią zaangażować współczesnych konsumentów.

Zupełnie nowa edycja naszego przewodnika po articles marketingu zawiera:

  • 11 dodatkowych stron ekspertyzy.
  • Stylish i statystyki branżowe 2022.
  • Nowe interaktywne szablony.
  • Nowe listy kontrolne krok po kroku.
  • Świeży, nowoczesny style and design.

Potraktuj to jako swój podstawowy podręcznik tworzenia i korzystania z treści, które osiągają cele biznesowe Twojej firmy. Pobierz bezpłatną kopię poniżej!

2022 Kompletny przewodnik po marketingu treści — przycisk Pobierz — obraz biurka komputerowego