September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Parker College of Business students work with local nonprofit, gain marketing experience

Starszy pupil marketingu i stypendysta firmy Parker, Nathan Albrecht, przedstawia część planu marketingowego przedstawicielom Boys & Girls Club of Bulloch County podczas corocznej zbiórki funduszy Haunted Forest.

Kiedy członek wydziału Ga Southern College, Travis Brickey, wziął udział w corocznej zbiórce funduszy Haunted Forest, organizowanej przez Boys & Women Club of Bulloch County w Statesboro, nie spodziewał się, że wróci do klasy z pomysłem na projekt dla swoich uczniów.

„Kiedy po raz pierwszy uczęszczałem do Nawiedzonego Lasu w 2021 r., tłumy były świetne, ale byłem zaskoczony, widząc, jak niewiele osób w wieku szkolnym i licealnym było obecnych, mimo że przebywali tylko kilka minut od kampusu Georgia Southern”. wyjaśnił Brickey, wykładowca marketingu w Parker College of Business.

Nawiedzony Las, nawiedzony szlak na świeżym powietrzu, jest obecnie sponsorowany przez Boys & Girls Club of Bulloch County, ale jest to październikowa tradycja w społeczności Statesboro od ponad 45 lat.

„Kiedy następnego dnia wróciłem do kampusu, przepytałem prawie 200 moich uczniów w klasie, a zdecydowana większość nie miała świadomości tego wydarzenia, mimo że wielu było zainteresowanych” – dodał Brickey.

Następnie zaproponował swoim uczniom projekt, który ma pomóc w promowaniu i podnoszeniu świadomości na temat wydarzenia Nawiedzony Las i uczynienia go bardziej atrakcyjnym dla demografii pokolenia Z.

Studenci, z których wielu jest członkami koedukacyjnej narodowej wspólnoty Pi Sigma Epsilon, pracowali razem nad stworzeniem planu marketingowego, który obejmował kompleksową analizę mocnych i słabych stron, gromadzenie danych pierwotnych poprzez badanie rynku, trzyczęściową strategię plan z celami docelowymi oraz szczegółowy system działania zawierający rekomendacje dla platform płatnych, zarobionych, posiadanych i mediów społecznościowych.

„Będąc częścią Pi Sigma Epsilon, ważne jest, abyśmy żyli zgodnie z naszym mottem „ludzie pomagają ludziom odnosić sukcesy” — powiedziała Courtney Simon, starszy specjalista ds. marketingu i zarządzania sprzedażą. „Znaleźliśmy okazję, aby to zrobić, pomagając Klubowi Chłopców i Dziewcząt w hrabstwie Bulloch w ich planie marketingowym Haunted Forest. Praca nad tym zajęciem pozalekcyjnym była nie tylko wspaniałym doświadczeniem edukacyjnym, ale także wspaniałym uczuciem, wiedząc, że wykorzystujemy naszą wiedzę w pracy i pomagamy zwiększyć świadomość i pieniądze dla tak ważnej organizacji w naszej społeczności”.

W kwietniu studenci przedstawili proponowany system zarządowi i dyrektorowi generalnemu Boys & Women Club of Bulloch County. Obecni byli również przedstawiciele Willingway, wieloletniego sponsora prezentującego Nawiedzony Las oraz administratorzy z Parker Faculty of Organization.

„Byłem pod ogromnym wrażeniem podejścia uczniów do dotarcia do grupy docelowej, wiedzy na temat rozwiązywania zidentyfikowanych wyzwań i ich dobrze wykonanego planu pozyskiwania danych wspierających ich zalecenia” – powiedział Mike Jones, dyrektor generalny Boys & Ladies Klub hrabstwa Bulloch. „Najbardziej imponujące ze wszystkich, doceniam ich chęć poświęcenia swojego czasu na wolontariat, kiedy wiem, że mają wiele konkurencyjnych obowiązków na koniec semestru. Szczerze doceniam ich zaangażowanie i intencje.”

Druga część projektu usługi będzie polegać na wykonaniu planu i wprowadzeniu w życie niektórych zaleceń przedstawionych kierownictwu organizacji. Niektóre z tych zaleceń obejmowały stworzenie dedykowanej strony internetowej Haunted Forest, zwiększenie obecności w mediach społecznościowych, wykorzystanie marketingu influencerów i przywrócenie powiązania z Ga Southern, a Pi Sigma Epsilon została formalnym partnerem.

„Czy jest lepszy sposób na podniesienie świadomości i skierowanie do odbiorców z pokolenia Z niż rekrutacja grupy uczniów z pokolenia Z, którzy najlepiej rozumieją zwyczaje i apele mediów tego pokolenia, dzięki czemu Haunted Forest jest wydarzeniem Halloween w październiku” – powiedział Brickey.

Studenci College or university of Organization, którzy pomogli w opracowaniu planu marketingowego dla lokalnej organizacji non-gain.

Studenci, którzy pracowali nad projektem, to Nathan Albrecht, Ansley Atkinson, Michael Bland, Alex Cimmerer, Brennan Craig, Kurt Devine, Anna Gilbert, Kelly Mueller, Brandon Onuschak, Courtney Simon, Tyrone Singletary, Eric Tweet, Lisandra Velez Vidal i Hank Weldon.



Opublikowany w Nagrody i wyróżnienia, Komunikaty prasowe