Dodaj wybór i elastyczność do interakcji
Konsumenci nigdy nie mieli większej elastyczności w sposobie interakcji z firmami, od decydowania się na zakupy on the web lub osobiście, aż po sposób, w jaki chcą dokonywać zakupów lub platformę, z której korzystają do komunikacji. Firmy muszą być proaktywne i szybko reagować na potrzeby swoich klientów, w wyniku czego telefony komórkowe i tablety stały się podstawowym narzędziem obsługi klienta.
Możesz podłączyć je do czytników kart zbliżeniowych, aby szybko i łatwo przetwarzać płatności, gdy jesteś w sklepie lub aktualizować godziny otwarcia na następny dzień w Google Moja Firma w drodze do domu. Możliwość szybkiego przełączania się między Facebookiem, Twitterem i Instagramem na swoim urządzeniu oznacza elastyczność w odpowiadaniu na pytania klientów i zapytania między innymi zadaniami, nie wspominając o aktualizowaniu kluczowych informacji o produktach i usługach. Jeśli Twoja firma korzysta z narzędzia CRM, takiego jak Shopify lub Salesforce, możesz nawet pobrać ich bezpłatne aplikacje do zarządzania zamówieniami i potencjalnymi klientami ze swojego sklepu internetowego, gdy nie ma Cię przy biurku. Ponieważ coraz więcej konsumentów przyjmuje nastawienie na mobilność, małe firmy muszą robić to samo, aby nadal tworzyć elastyczne i bezproblemowe doświadczenie klienta.
More Stories
How to Determine the Profitability of a Franchise Opportunity
The Franchising Advantage – Economies of Scale
Make Your Fundraising Goals SMART!