October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Czego słuchać, gdy nas nie ma

Lipiec: nasz najnowszy raport o trendach marketingowych

Cóż, właśnie wtedy, gdy myślałeś, że 2022 nie może być już burzliwy, było 30 dymisji rządu (i wciąż… 👀), w tym premiera Wielkiej Brytanii. Świetny.

Wielu marketerów opracuje swoją strategię na nadchodzący rok, niezależnie od tego, czy jest to rok kalendarzowy, czy rok finansowy. Jednak przy ciągle zmieniających się perspektywach, w tym zbliżającej się recesji, globalnym konflikcie i niedawnej niestabilności politycznej (nawet nie zaczynajmy od środowiska), marketerzy muszą mieć oko na makro i mikro krajobraz, aby upewnić się, że strategiczne wybory mogłeś zrobić kilka miesięcy temu, nie stanie się przestarzały.

Ale skoro tyle się dzieje, jak możesz nadążyć?

Spojrzenie na marketingową kryształową kulę 🔮

Co miesiąc nasz zespół ds. strategii dokłada wszelkich starań, aby zapoznać Cię z najnowszymi trendami marketingowymi – w tym zagrożeniami i szansami – aby Twoje działania marketingowe wyprzedzały konkurencję.

W raporcie z tego miesiąca obejmują a person:

  • Potrójne zagrożenie dla skuteczności marketingu
  • Na wynos z Marketing Google na żywo 2022 (w tym nowe reklamy i funkcje produktów)
  • Jak marki mogą wykorzystać rozwój cyfrowego dźwięku
  • Dlaczego marketing włączający oznacza advertising dostępny
  • The Raport o stanie Connection Making na rok 2022
  • Aktualizacje specyficzne dla kanału

Pobierz raport o trendach marketingowych w lipcu, korzystając z poniższego formularza. Chcesz, aby nasz zespół ds. strategii pomógł ci? Skontaktuj się tutaj.