Cóż, właśnie wtedy, gdy myślałeś, że 2022 nie może być już burzliwy, było 30 dymisji rządu (i wciąż… 👀), w tym premiera Wielkiej Brytanii. Świetny.
Wielu marketerów opracuje swoją strategię na nadchodzący rok, niezależnie od tego, czy jest to rok kalendarzowy, czy rok finansowy. Jednak przy ciągle zmieniających się perspektywach, w tym zbliżającej się recesji, globalnym konflikcie i niedawnej niestabilności politycznej (nawet nie zaczynajmy od środowiska), marketerzy muszą mieć oko na makro i mikro krajobraz, aby upewnić się, że strategiczne wybory mogłeś zrobić kilka miesięcy temu, nie stanie się przestarzały.
Ale skoro tyle się dzieje, jak możesz nadążyć?
Spojrzenie na marketingową kryształową kulę 🔮
Co miesiąc nasz zespół ds. strategii dokłada wszelkich starań, aby zapoznać Cię z najnowszymi trendami marketingowymi – w tym zagrożeniami i szansami – aby Twoje działania marketingowe wyprzedzały konkurencję.
W raporcie z tego miesiąca obejmują a person:
- Potrójne zagrożenie dla skuteczności marketingu
- Na wynos z Marketing Google na żywo 2022 (w tym nowe reklamy i funkcje produktów)
- Jak marki mogą wykorzystać rozwój cyfrowego dźwięku
- Dlaczego marketing włączający oznacza advertising dostępny
- The Raport o stanie Connection Making na rok 2022
- Aktualizacje specyficzne dla kanału
Pobierz raport o trendach marketingowych w lipcu, korzystając z poniższego formularza. Chcesz, aby nasz zespół ds. strategii pomógł ci? Skontaktuj się tutaj.
More Stories
Crafting A Stellar Career Summary For Your Resume
What Colors To Wear To A Job Interview
Government Jobs for Felons – Myths About Felony Jobs in Government