October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Kupujący mogą kochać Twoją misję społeczną, ale dbają o obsługę klienta Więcej

W 2022 roku oczekuje się, że marki robić więcej niż tylko sprzedawać, sprzedawać i osiągać zyski. Rozwój pokolenia Z, z ich łączną siłą nabywczą w wysokości 360 milionów dolarów, sprzyja większej inkluzywności, różnorodności i działaniu marek niż kiedykolwiek wcześniej.

Ale to, jak traktujesz swoich klientów, nadal jest głównym powodem, dla którego konsumenci, w tym Gen-Z, patronują Twojej firmie. Na całym świecie 94 procent klientów zastanawia się, jak dobrze marka traktuje swoich konsumentów przed dokonaniem zakupu, zgodnie z raportem z 2022 r eMarketer i Insider Intelligence. Na pierwszym miejscu plasuje się doświadczenie konsumenckie, następnie traktowanie pracowników (85 proc.) i praktyki środowiskowe (78 proc.). Kolejne 73 procent konsumentów stwierdziło, że reakcja marki i działania wobec przypadków niesprawiedliwości rasowej wpływają na ich decyzję o zakupie od firmy.

Pomimo tego, że wielu konsumentów przed dokonaniem zakupu od marki wymienia globalne problemy, takie jak środowisko, kwestie społeczne i traktowanie pracowników, dane sugerują, że wiadomości nie przekładają się na ich portfel. Tylko 27 procent klientów na całym świecie zgłosiło zmianę marki, aby lepiej dostosować się do ich osobistych wartości.

Zamiast tego połowa konsumentów na całym świecie poinformowała, że ​​ostatnio zmieniła markę w celu uzyskania lepszej obsługi klienta, co jasno pokazuje, że sposób traktowania bazy klientów jest nadal ważny. Lepsze oferty marek i jakość produktów to kolejne powody, dla których klienci szukali swoich potrzeb gdzie indziej.