September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Jak bezpiecznie wypróbować nowe strategie

Jak bezpiecznie wypróbować nowe strategie

Czy czujesz się komfortowo podejmując ryzyko w swojej małej firmie?

Lubisz wygodę swoich istniejących, rzetelnych kampanii?

A może chcesz poczuć dreszczyk emocji związany z udanym wdrożeniem nowego kanału marketingowego?

Chociaż nie ma jednej uniwersalnej strategii marketingowej, niezależnie od wielkości i zakresu Twojej małej firmy, z przyjemnością podzielimy się dobrymi wiadomościami.

Podejmowanie ryzyka nie musi być przerażające.

Zwłaszcza jeśli przyjrzymy się, jak inne małe i średnie firmy opracowują swoje plany marketingowe i wykorzystują je jako drogowskaz.

Odkrywanie sprawdzonych, skutecznych strategii marketingowych dla małych business to bezpieczna droga do ekspansji na niezbadane terytorium.

Zarejestruj się teraz, aby dowiedzieć się, jak łatwo mierzyć praktyczne wyniki wypróbowywania nowych strategii marketingowych.

Nauczysz się:

  • Tam, gdzie marketerzy SMB ryzykują i czerpią korzyści.
  • Jak małe i średnie firmy decydują, gdzie być odważnym i gdzie grać bezpiecznie.
  • Jak obliczyć ryzyko marketingowe.

65% małych i średnich firm, które nie testowały nowego kanału w ciągu ostatniego roku, obawia się, że ich firma straci biznes na rzecz konkurencji, ponieważ nie mają skutecznej strategii marketingowej.

Dowiedz się, jak pokonać tę przeszkodę.

Dołącz do Amelii Northrup-Simpson, Marketing and advertising Supervisor w CallRail, na webinarium, które odbędzie się 13 lipca o godzinie 14:00 czasu wschodniego.

Simpson pokaże sprawdzone strategie, które są dopasowane do Twojej małej firmy, aby pomóc Ci zmaksymalizować zwrot z inwestycji w promoting.

Nie możesz wziąć udziału w webinarze? Nagranie będzie dostępne później, gdy zarejestrujesz się dzisiaj.