Awiofonplatforma systemu operacyjnego do współpracy, udostępniła trzy nowe funkcje — Domofon SMSDziałania niestandardowe i Obiekty niestandardowe — aby pomóc firmom w tworzeniu atrakcyjnych doświadczeń klientów i zwiększaniu stałego zaangażowania.
Intercom SMS to w pełni zintegrowane, natywne rozwiązanie zaprojektowane, aby zapewnić zespołom sprzedaży, marketingu i wsparcia dwukierunkowe wysyłanie wiadomości SMS. Narzędzie umożliwia użytkownikom:
- 
- Odpowiadaj na wiadomości SMS w skrzynce odbiorczej interkomu
- Wysyłaj spersonalizowane i ukierunkowane wiadomości wychodzące na dużą skalę oraz
- Automatycznie uzyskuj dostęp do kierowania wiadomości SMS, orkiestracji, personalizacji wiadomości, optymalizacji, niezawodnych raportów i nie tylko.



Ponadto akcje niestandardowe i obiekty niestandardowe łączą niestandardowego bota interkomu i bota rozstrzygającego z danymi własnymi, aby podczas rozmowy przedstawiać klientom informacje w czasie rzeczywistym, takie jak position zamówienia lub szczegóły płatności, i umożliwić im podejmowanie działań, takich jak aktualizacja danych kontaktowych lub anulowanie rezerwacji.
„Intercom istnieje, aby pomagać firmom w zapewnianiu lepszych doświadczeń swoim klientom” — powiedziała w oświadczeniu Jane Honey, starszy dyrektor ds. produktu w firmie Intercom. „Te nowe funkcje pomagają firmom w pełni wykorzystać każdą okazję, jaką mają do nawiązania kontaktu z klientem, niezależnie od tego, czy chodzi o budowanie silniejszych relacji z klientem poprzez dwukierunkowe rozmowy, czy też wykorzystanie automatyzacji w celu uzyskania szybszych i lepszych doświadczeń zarówno dla zespołów wsparcia, jak i klientów”.
More Stories
How to Determine the Profitability of a Franchise Opportunity
The Franchising Advantage – Economies of Scale
Make Your Fundraising Goals SMART!