October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Insider tops G2 Summer ‘22 reports as the #1 Leader

Kochany przez klientów, wspierany przez analityków — dumny jako lider nr 1 na całym świecie

Po uznaniu za lidera w The Forrester Wave w zakresie zarządzania kampaniami międzykanałowymi, Gartner Magic Quadrant w zakresie silników personalizacji oraz IDC MarketScape: Worldwide Customer Data Platforms skoncentrowane na użytkownikach front-Office w latach 2021-22, osiągnęliśmy silną pozycję jako czołowego lidera w branży oprogramowania marketingowego, zapewniając nam pozycję lidera nr 1 z najwyższymi wynikami we wszystkich kategoriach produktów w Raport G2 z lata 2022.

Oto, co analityk G2 ma do powiedzenia na temat naszego pakietu produktów:

Insider wyróżnia się jako lider we wszystkich siatkach i indeksach w raporcie G2 Summer’22

Przy ponad 5 milionach kupujących sprawdzających dostawców oprogramowania i poszukujących weryfikacji na platformach oceny peer-to-peer przed podjęciem decyzji, obowiązek zapewnienia solidnej obecności na tych platformach spoczywa teraz na dostawcach oprogramowania. G2 ugruntowała swoją pozycję jako najlepsza platforma do recenzji peer-to-peer, do której odwołują się kupujący podczas oceny dostawców.

Fakt, że w raporcie z lata 2022 kierujemy wieloma siatkami i indeksami G2 jest świadectwem dla naszych klientów, którzy oferują niezrównany i głęboki wgląd w możliwości naszych produktów, niezrównaną wydajność i obsługę klienta. 22. kwartał z rzędu zostaliśmy uznani za lidera w wielu kategoriach produktów na G2. Za pomocą prowadzący liczne siatki i indeksy w różnych kategoriach, naprawdę ugruntowaliśmy naszą pozycję jako Globalny lider w przestrzeni technologii marketingowych.

Opierając się całkowicie na tych bezstronnych opiniach ponad 400 naszych klientów, osiągnęliśmy przeciętnego użytkownika ocena satysfakcji 4,7/5 na G2 gdzie 85% naszych użytkowników ocenił nas 5 gwiazdek – który jest najwyższy na rynku.

Oprócz najlepszych raportów siatki odpowiednich kategorii, zdobyliśmy również wiele regionalnych raportów i indeksów siatki-

  • #1 lider w europejskim raporcie siatkowym dotyczącym marketingu mobilnego
  • #1 lider w europejskim raporcie sieciowym do personalizacji
  • Lider nr 1 w raporcie APAC Grid dotyczącym marketingu mobilnego
  • #1 Lider w Indeksie Wyników Marketingu Mobilnego
  • #1 Lider w Indeksie Wyników Analizy Podróży Klienta
  • #1 Lider w Indeksie Wyników Personalizacja E-Commerce
  • #1 Lider w Indeksie Relacji dla Personalizacja
  • #1 Lider Indeksu Relacji dla Platformy Danych Klienta
  • #1 Lider w Indeksie Relacji dla Personalizacji E-Commerce
  • #1 Lider w Indeksie Użyteczności Marketingu Mobilnego
  • #1 Lider w Indeksie Użyteczności dla Personalizacja
  • #1 Lider w Indeksie Użyteczności dla Platformy Danych Klienta

O zadowoleniu naszych klientów świadczą nasze niezwykle wysokie wyniki w zakresie parametrów oceny –

98% naszych użytkowników wierzy w naszą wizjonerską mapę drogową produktu, a świadectwem tego przekonania jest to, że 96% z nich poleciłoby nas potencjalnym klientom.

Zwyciężyliśmy również inne kategorie, takie jak łatwość prowadzenia interesów, łatwość konfiguracji i jakość wsparcia. 98% naszych klientów jest pod wrażeniem wyjątkowego wsparcia naszych regionalnych zespołów obsługi klienta.

Na szczycie rankingów i indeksów marketingu mobilnego z najwyższym wynikiem

Od 22 kwartałów z rzędu jesteśmy liderem sieci marketingu mobilnego G2, co jest świadectwem miłości naszych klientów do naszych mobilnych aplikacji internetowych i aplikacji mobilnych, zoptymalizowanych pod kątem silnego zaangażowania i konwersji.

Ograliśmy wszystkich dostawców na Raport dotyczący mobilnej siatki marketingowej i wyróżnić się jako lider z najwyższym wynikiem ogólnym 90. Użytkownicy ocenili nas za nasze solidne możliwości marketingu mobilnego, imponujące rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji i możliwość dostarczania zindywidualizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach.

Pomagamy markom segmentować klientów dzięki naszej solidnej analizie kampanii i niestandardowym pulpitom nawigacyjnym. Marki mogą budować spersonalizowane relacje ze swoimi klientami z dowolnego z tych kanałów, od mobilnej sieci i aplikacji mobilnych po zaangażowanie w kanałach wiadomości, takich jak SMS, WhatsApp i e-maile, po tworzenie powiadomień push i wiadomości w aplikacji.

Jako sposób na spersonalizowane zaangażowanie, marki mogą zdecydować się na wysyłanie kuponów i promocji, i jest to funkcja, w której osiągamy przewagę nad konkurencją o znaczną marżę. Powiadomienia push zostały uznane za najpotężniejszy kanał zaangażowania z wynikiem 97.

Użytkownicy ocenili również nasze doświadczenia związane z marketingiem mobilnym pod kątem:

  • Dokładne możliwości dynamicznej segmentacji
  • Zintegrowana sieć mobilna, powiadomienia push i funkcje zaangażowania w aplikacji
  • Szeroka gama szablonów przypadków użycia ułatwiających zarządzanie kampanią
  • Obszerne raportowanie i monitorowanie wydajności

Prowadzenie raportu dotyczącego siatki personalizacji

Zajmujemy najwyższą pozycję wśród wszystkich dostawców w Personalizacja Raport siatki z wynikiem ogólnym 93. Użytkownicy z różnych branż, takich jak handel detaliczny, uroda i kosmetyki, odzież i moda oraz elektronika użytkowa, ocenili nas za nasze zaawansowane możliwości dostarczania zindywidualizowanych doświadczeń w wielu kanałach.

Raport G2 Summer 2022 wskazuje, że mamy największą obecność na rynku wśród dostawców usług personalizacji z wynikiem 96. Nasze zaawansowane funkcje sztucznej inteligencji, takie jak Next Best Channel, Send Time Optimization i automatyczny wybór zwycięzcy A/B, umożliwiają markom wysyłanie spersonalizowanych wiadomości do właściwych klientów we właściwym czasie na odpowiednim kanale.

Zdobycie pozycji lidera rynku w dziedzinie Customer Journey Analytics

Jesteśmy również liderem nr 1 w Raport siatki analizy podróży klienta ze średnim wynikiem 95, wygodnie wyprzedzając wszystkich konkurentów. Korzystając z naszego najlepszego w swojej klasie pakietu produktów, nasi klienci byli w stanie bez wysiłku tworzyć spersonalizowane podróże między kanałami oparte na sztucznej inteligencji.

Nasza solidna dynamiczna segmentacja w połączeniu z wielokanałową orkiestracją podróży pomaga markom tworzyć potężne, zindywidualizowane doświadczenia w różnych kanałach, takich jak witryna internetowa, aplikacja mobilna, sieć mobilna, powiadomienia push, e-mail, SMS i WhatsApp.

Nasze niestandardowe pulpity nawigacyjne pomagają marketerom gromadzić informacje z przeprowadzonych kampanii, a także dostosowywać nadchodzące kampanie na podstawie zaobserwowanych wyników. Połączenie tej umiejętności z potęgą sztucznej inteligencji, która pomaga markom angażować się w najbardziej preferowany kanał ich klientów, pomogło im na masową skalę.

Niezwykły wzrost, aby zostać liderem w przestrzeni Customer Data Platform

Zakończyliśmy rok 2020 jako lider nr 7 z łącznym wynikiem 70 w Platforma danych klienta (CDP) Raport siatki. Przenieśmy się do lata 2022 i awansowaliśmy na drugie miejsce z łącznym wynikiem 94. Wzrost był ogromny, a klienci wyrazili zaufanie, uzyskując wynik Net Promoter Score wynoszący 91 i wynik zadowolenia użytkowników 98, najwyższy w branży.

Nasze CDP łączy dane ze wszystkich źródeł, zarówno offline, jak i online, aby zapewnić jedno, ujednolicone 360o widok każdego klienta. CDP staje się dla naszych klientów jedynym źródłem prawdy, jeśli chodzi o ich dane. Marketerzy mogą również uzyskać skonsolidowany widok danych z naszego rozwiązania Unified Customer Profile (UCP).

Raport G2 Lato 2022 jest uzasadnieniem wzrostu, którego doświadczyła nasza Platforma Danych Klientów w ciągu ostatniego roku, a wyjątkowo wysokie oceny zadowolenia wystawione przez naszych klientów pokazują, że rzeczywiście jesteśmy numerem 1 wśród marek poszukujących rozwiązania CDP.

Umacnianie naszej pozycji jako wiodącej wielokanałowej platformy angażującej klientów w różnych regionach geograficznych

Naszym długoterminowym celem zawsze było stać się dostawcą rozwiązań programowych nr 1 w wielokanałowej przestrzeni angażowania klientów na całym świecie. Rozpoczęliśmy działalność w Turcji 10 lat temu i po ugruntowaniu się na rynkach takich jak EMEA i APAC, zaczęliśmy rozprzestrzeniać się w obu Amerykach.

Raport G2 Summer 2022 uznał nas za najlepsze rozwiązanie do personalizacji i marketingu mobilnego na rynkach Azji, Azji i Pacyfiku oraz Europy.

Na szczycie indeksu wyników z najkrótszym czasem uzyskania wartości

Nasz pakiet do marketingu mobilnego oferuje szeroki zakres możliwości dostarczania różnorodnych kampanii marketingowych skierowanych do smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych w sieci mobilnej i aplikacji mobilnej, a także z powiadomieniami push aplikacji. Umożliwiamy również marketerom osiąganie wyników w krótkim czasie – przy szacowanym okresie ROI wynoszącym 7 miesięcy.

Z raportu wynika, że ​​średni czas w miesiącach, zanim klienci zaczną realizować ROI, wynosi około 12 miesięcy. Jednak nasza zaawansowana segmentacja oparta na sztucznej inteligencji i solidny pakiet do personalizacji zapewniają, że marki będą w stanie znacznie wcześniej zacząć realizować swój zwrot z inwestycji. Dostarczamy do 2X szybszy czas na wartość. Dostrzeganie wartości w dwukrotnie krótszym czasie sprawiło, że staliśmy się ulubieńcami wśród marek szukających mobilnej platformy marketingowej i wielokanałowej platformy zaangażowania.

Oto przebłysk miłości, jaką obdarzyli nas nasi klienci

Co Insider’s Growth Management Platform może zrobić dla Twojej wielokanałowej strategii marketingowej

Ponieważ zachowania klientów szybko ewoluują w erze mobilnej i komunikatorowej, kluczowe znaczenie ma posiadanie odpowiednich narzędzi do tworzenia, śledzenia, optymalizacji i personalizacji doświadczeń dla każdego użytkownika na dużą skalę.

Sama potężna platforma z potężnymi możliwościami nie wystarczy. Aby zacząć działać, musisz mieć solidne podstawy. Potrzebujesz pełnego wsparcia społeczności ekspertów ds. marketingu, która jest już za Tobą przetestowana i nauczona, usuwając za Ciebie zgadywanie i początkowe problemy związane z rozwojem.

Niezależnie od tego, czy są to szablony od zera, częściowo dostosowane lub gotowe do uruchomienia, masz swobodę i elastyczność w tworzeniu ścieżek klientów i sprzedawaniu ich tak, jak chcesz. Dzięki Insiderowi możesz rozpocząć tworzenie zindywidualizowanych, wielokanałowych doświadczeń z szybkością i inteligencją naszych zespołów wsparcia, które poprowadzą Cię do sukcesu.

Chcesz zobaczyć efektywną personalizację i marketing mobilny Insidera w akcji? Zamów od razu spersonalizowane demo!