Promoting e-mailowy często jest pomijany w obliczu nowych i bardziej błyskotliwych system marketingu cyfrowego. Ale poczta e-mail nadal działa — i nadal nie ma sobie równych, jeśli chodzi o zwrot z inwestycji (ROI), co skutkuje 36 dolarów zwrotu za każdego wydanego 1 dolara. A kiedy zapytaliśmy społeczność e-mailową ankietowaną w ramach naszego Raport o stanie poczty e-mail 202179% respondentów uznało e-maile za swoje trzy najbardziej skuteczne kanały marketingowe.
Jak więc w pełni wykorzystać swój e-mail advertising and marketing, aby utrzymać zaangażowanie subskrybentów i konwersję – jednocześnie? zbieranie danych które pomogą Ci stale udoskonalać Twoje podejście?
Współpracowaliśmy z naszymi przyjaciółmi w HubSpot aby podzielić się naszymi spostrzeżeniami na temat trendów w e-mail marketingu w 2022 r., które możesz wykorzystać, w ramach ich Raport Stan trendów marketingowych 2022. W naszym rozdziale poznasz nasze sugestie dotyczące opracowania planu gry e-mail marketingowej, który pokazuje sposoby na wykorzystanie większej ilości danych, zidentyfikowanie znaczącej wydajności i zwiększenie zaangażowania w wiadomości e-mail.
Szczegółowe informacje znajdziesz na:
Poznasz także fashionable w marketingu treści, mediach społecznościowych, wideo i reklamie cyfrowej, które pomogą Ci zbudować mądrzejszą i bardziej wyrafinowaną strategię marketingową w 2022 roku.
Pobierz przewodnik teraz, aby znaleźć wszystkie najnowsze trendy, informacje o odbiorcach i narzędzia, które musisz znać, aby określić się jako gwiazda rocka marketingu cyfrowego.
More Stories
How to Determine the Profitability of a Franchise Opportunity
The Franchising Advantage – Economies of Scale
Make Your Fundraising Goals SMART!