To znowu ta pora roku. Dzień Jeffa Bezosa Amazon Key Working day (s) powracają, od 12 do 13 lipca z ofertami na wszystko, o czym nie wiedziałeś, że potrzebujesz, dopóki nie zobaczysz go w sprzedaży z 20% zniżką. Chociaż okaże się, jak bieżące zaległości logistyczne dla sprzedawców Amazon wpłyną na sprzedaż, w przyszłym miesiącu marki eCommerce mają duże możliwości, nawet jeśli w ogóle nie uczestniczą w Primary Working day – ani w ekosystemie Amazon.
Według Adobe detaliści, których roczna sprzedaż nie przekracza 10 milionów dolarów, zwiększyli swoje przychody o 21% podczas Prime Day Amazona w 2021 r. w ciągu jednego dnia kontrolnego w tym samym miesiącu. Większi detaliści radzili sobie jeszcze lepiej, odnotowując w zeszłym roku wzrost o 29%.
Niezależnie od wielkości Twojej działalności eCommerce i tego, czy masz witrynę sklepową na Amazon, istnieje kilka sposobów, aby zdobyć przewagę nad konkurencją i skorzystać z Key Day:
Zwiększ poziom marketingu w wyszukiwarkach. Wszystko. Być może najłatwiejszym sposobem skorzystania z Key Day jest zwiększenie budżetów markowych, konkurencyjnych i niemarkowych na internet marketing w wyszukiwarkach, gdy grasz zarówno w ofensywę, jak i obronę podczas święta eCommerce.
Jeśli chodzi o kwestie organiczne, upewnij się, że wszystkie Twoje strony z rankingiem słów kluczowych w pierwszej dziesiątce mają odpowiednie wezwania do działania. Jest to standardowa najlepsza praktyka, ale jeśli kiedykolwiek był czas na przetestowanie bardziej agresywnego wezwania do działania, to jest to w przyszłym miesiącu.
Zsynchronizuj swoją strategię Primary Working day ze swoimi influencerami. Primary Day to idealny czas, aby umieścić na białej liście budżet reklamowy i przeprowadzić skoordynowane promocje, podczas gdy ludzie już spędzają czas na zakupach.
Większość działań marketingowych związanych z rzeczywistymi promocjami Primary Day ogranicza się do Amazon i płatnych reklam społecznościowych, więc poświęcenie pewnego budżetu na wzmocnienie listy influencerów Twojej marki jest fajną okazją „kupuj taniej” w czasie, gdy stawki CPM będą przypominać Black Piątek/Cyberponiedziałek na wielu płatnych kanałach.
Sprzedaż dodatkowa, sprzedaż dodatkowa, sprzedaż dodatkowa.
Silna gra marketingowa w zakresie retencji zapewni wspaniałe możliwości zwiększenia AOV dzięki powitaniu, porzuconemu koszykowi, porzuceniu przeglądania i przepływom po zakupie. Pakiety ograniczone czasowo, podobne do tego, co niektórzy sprzedawcy oferują na Amazon podczas Prime Day, będą dobrze działać również za pośrednictwem kampanii e-mailowych i SMS-owych.
More Stories
The Noise About Re-Branding – Has it Really Changed Nigeria?
The Importance of Branding and Identity
Branding – Creating a Brand Strategy For Your Business