October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

How to Take Your Hobby Blog to Over $300,000 Revenue – Business Tips & Advice

Co jest potrzebne, aby przekształcić blog site interest w biznes o wartości 300 000 USD additionally rok?

Michelle Schroeder jest odnoszącą sukcesy blogerką zajmującą się finansami osobistymi i stylem życia. Michelle założyła swój weblog jako pastime, które ostatecznie przekształciło się w biznes. Założyła swojego bloga na boku, pracując na pełny etat. Dziś jest zawodową blogerką. Michelle pojawiała się w publikacjach takich jak The Huffington Submit, Forbes, Yahoo Finance, US News i wielu innych.

Polecam zajrzeć do mojego posta „Jak założyć bloga”, aby dowiedzieć się dokładnie, czego potrzebujesz, aby rozpocząć własny website.

W poniższym wywiadzie poruszamy różne tematy:

  • Jak Michelle zaczęła blogować?
  • Jak kieruje ruch do swojego bloga?
  • Zarabianie na blogu.
  • Jak Michelle wybiera tematy swojego bloga?
  • Jakie są jej najskuteczniejsze taktyki ruchu?
  • Jak Michelle znalazła się w publikacjach z listy A?

Mam nadzieję, że zainspirował Cię wywiad naszego blogera z Michelle.

Przystań sukcesu: Jakie były twoje cele, kiedy zacząłeś rozumieć centy?

Michelle Schroeder: Kiedy zakładałem bloga, nie miałem żadnych wielkich celów. Zacząłem to czysto jako hobby, bez zamiaru zarabiania pieniędzy. Chciałem tylko opowiedzieć o mojej sytuacji finansowej i rodzinnej, żeby wszystko wydobyć – coś w rodzaju pamiętnika i terapii, haha!

Przystań sukcesu: Jakie były najskuteczniejsze sposoby kierowania ruchu do Making Sense of Cents w pierwszym roku blogowania?

Michelle Schroeder: Zawsze byłam bardzo aktywna, jeśli chodzi o networking z innymi blogerami i myślę, że zawsze mi to pomogło. Bezpośredni ruch z innych blogów zawsze był jednym z moich głównych źródeł ruchu ze względu na moją sieć.

Moje najlepsze wskazówki dotyczące networkingu to: zawsze być szczerym i zawsze dawać więcej niż bierzesz. Nie chcesz zawsze prosić o przysługi i podsłuchiwać wszystkich – to nie zadziała. Zamiast tego zaprzyjaźnij się z ludźmi wokół ciebie, pomagaj innym tak bardzo, jak możesz i bądź miły!

Przystań sukcesu: W którym momencie myślałeś o zarabianiu na swoim blogu?

Michelle Schroeder: Po około 6 miesiącach blogowania otrzymałem moje pierwsze 100 $ od blogowania przez mojego przyjaciela bloga (kolejny przykład tego, jak pomocne może być networking) i to właśnie zainteresowało mnie zarabianiem na moim blogu.

Byłem też wtedy w niezbyt dobrej sytuacji finansowej, więc aktywnie szukałem nowych sposobów na zarabianie pieniędzy na boku. Tak, miałem pracę na pełen etat, ale miałem wiele rachunków, kredytów studenckich, spłaty kredytu hipotecznego i wielu innych rzeczy do opłacenia, co powstrzymywało mnie od marzeń.

Postanowiłem wtedy ciężej pracować nad swoim blogiem, aby móc z niego czerpać dodatkowe dochody. Nigdy nie sądziłem, że stanie się to moim pełnoetatowym dochodem, ale na szczęście tak się stało!

Przystań sukcesu: Na ile różnych sposobów zarabiasz dzisiaj na swoim blogu?

Michelle Schroeder: Obecnie zarabiam głównie na swoim blogu poprzez marketing and advertising afiliacyjny i sponsorowane partnerstwa z markami. Mam nadzieję, że mój blog zwiększy dochody afiliacyjne, ponieważ jest on znacznie bardziej pasywny i czuję się znacznie bardziej pod kontrolą.

Nową formą dochodu, którą planuję wkrótce dodać, jest uruchomienie mojego pierwszego kursu on the net, abym mógł pomóc innym zwiększyć dochody partnerskie.

Przystań sukcesu: Jak określasz tematy, o których piszesz na blogu?

Michelle Schroeder: Mam długą listę tematów na moim komputerze i telefonie komórkowym, która zawiera setki różnych pomysłów na tematy. Wymyślam je na bieżąco i zazwyczaj są to tematy, z którymi spotykam się na co dzień.

Przystań sukcesu: Jaki jest twój proces tworzenia postów na blogu, które są lepsze niż konkurencyjne posty na blogu?

Michelle Schroeder: Zawsze staram się być tak przystojny i pomocny, jak tylko mogę. Czytelnicy zawsze mówili mi, że uwielbiają to, jak moje posty na blogu zawsze brzmią tak, jakbym mówiła bezpośrednio do nich. Uważam, że może to sprawić, że czytanie o finansach osobistych będzie o wiele przyjemniejsze.

Przystań sukcesu: Jakie są Twoje najskuteczniejsze taktyki budowania ruchu?

Michelle Schroeder: Moją najskuteczniejszą taktyką budowania ruchu w tej chwili jest Pinterest. Pinterest przynosi 175 000 kliknięć co miesiąc na moim blogu, co jest ogromną kwotą!

Przystań sukcesu: Czy możesz dać nam wyobrażenie o tym, na co poświęcasz swój czas, aby utrzymać i rozwijać swój blog?

Michelle Schroeder: Spędzam czas na wielu różnych obszarach. Zawsze staram się stawiać moich czytelników na pierwszym miejscu, co obejmuje przekształcanie ich pytań w pouczające posty na blogu, odpowiadanie na każdą otrzymaną wiadomość e-mail od czytelnika, odpowiadanie na każdy otrzymany komentarz i nie tylko.

Przystań sukcesu: Jakie masz zalecenia, aby ludzie mogli publikować w niektórych publikacjach z listy A, w których byłeś opisywany, takich jak Forbes i The Huffington Put up?

Michelle Schroeder: Moja najważniejsza wskazówka to nawiązywanie kontaktów z innymi. W ten sposób znalazłem się w wielu artykułach, bo ludzie już wiedzą, kim jestem.

Moja druga wskazówka to zapisanie się do HARO (Aid A Reporter Out). Jest to bezpłatna lista, która poinformuje Cię, kiedy reporter potrzebuje pomocy z artykułem. Sprawdź nasz wywiad z założycielem HARO Peterem Shankmanem.

Przystań sukcesu: Jaką taktykę możesz polecić tym blogerom, którzy mają trudności z uzyskaniem przyczepności do swoich blogów? Jaki proces powinni podjąć?

Michelle Schroeder: Moją pierwszą wskazówką jest, aby zawsze dostarczać treści wysokiej jakości. Czytelnicy nie zostaną długo, jeśli tylko wypompujesz posty, które w rzeczywistości im nie pomogą.

Moje inne wskazówki obejmują upewnienie się, że wystarczająco promujesz swoje posty na blogu, nawiązywanie kontaktów z innymi blogerami, pomaganie czytelnikom i nie tylko.

Przystań sukcesu: Jak ludzie mogą dowiedzieć się o Tobie więcej lub skontaktować się z Tobą?

Michelle Schroeder: Możesz mnie znaleźć na Zrozumieć centy, Facebook, Pinterestoraz Instagram.

Poniższe dwie zakładki zmieniają zawartość poniżej.