October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

How to Prepare Your Small Business for a Recession » Succeed As Your Own Boss

Jak przygotować małą firmę na recesję 1200 x 1200W tej chwili mówi się o narastającej recesji. A Ankieta CNBC dyrektorów finansowych stwierdziło, że 68 procent uważa, że ​​recesja nastąpi w pierwszej połowie 2023 roku. recesja już tu jest. Mówienie w ten sposób wywołuje strach u właścicieli małych firm. Chcę uspokoić te obawy i zaoferować wsparcie w tym artykule.

Czujność jest mądra, ale strach może cię sparaliżować. Możesz zrobić wiele rzeczy, aby przygotować swoją małą firmę na recesję. Ale to nie są rzeczy, które robisz raz, a potem zapominasz, dopóki nie nadejdzie następna recesja. Poniższe elementy wymagają stałej zmiany sposobu myślenia i ciągłego stosowania, aby zbudować prężną małą firmę. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby przygotować swoją małą firmę na recesję, a wzmocnisz swoją firmę na nadchodzącą recesję i wszelkie recesje po niej!

Jak przygotować swoją małą firmę na recesję Lista pomysłów obraz

Jak przygotować małą firmę na recesję

Aby przygotować swoją małą firmę na recesję, będziesz chciał:

  • Malejące wydatki
  • Zwiększ przepływ środków pieniężnych
  • Bądź kreatywny z marketingiem
  • Zwróć uwagę na sprzedaż
  • Priorytetowe relacje z klientami

Poniższa lista zawiera mnóstwo pomysłów do wypróbowania!

Zmniejsz niepotrzebne koszty

Jak przygotować małą firmę na recesję Obraz cięcia kosztów

Obcinanie niepotrzebnych kosztów to sposób na przygotowanie małej firmy na recesję, ale warto o tym pomyśleć nawet w czasach prosperity. Na przykład możesz:

  • Wstrzymaj lub zatrzymaj cykliczne subskrypcje, które nie są niezbędne dla firmy.
  • Wyeliminuj usługi, których nie potrzebujesz lub negocjuj obniżkę ceny. Jeśli firma nie obniży ceny, możesz zmniejszyć zakres prac, aby obniżyć koszty.
  • Negocjuj obniżkę czynszu, odroczoną płatność lub jedno i drugie.

Uważaj na wydatki

Aby przygotować swoją małą firmę na recesję, będziesz chciał zatrzymać jak najwięcej gotówki. Teraz nie czas na duże zakupy na przedmioty lub projekty, które mogą poczekać kolejny rok. Możesz także opóźnić zatrudnienie dodatkowych pracowników.

Pracując nad wyeliminowaniem uznaniowych wydatków, będziesz chciał ocenić wszystko i kupować tylko te rzeczy, które są niezbędne do prowadzenia firmy. Jeśli to może poczekać, nie kupuj teraz!

Będziesz chciał kupować ostrożniej za rzeczy, które musisz kupić. Kupuj mniejsze ilości, aby zaoszczędzić gotówkę. Negocjuj niższe ceny. Zapytaj o oferty od kilku dostawców. Rozejrzyj się, aby upewnić się, że otrzymujesz najlepszą cenę.

Zwiększ przepływ środków pieniężnych

Jak przygotować małą firmę na obraz przepływu środków pieniężnych w okresie recesji

Musisz mieć gotówkę w banku podczas recesji, aby utrzymać swój biznes i przetrwać spowolnienie gospodarcze. Aby przygotować małą firmę na recesję, warto pomyśleć o nowych sposobach zwiększenia przepływu środków pieniężnych. Oto kilka pomysłów:

  • Bądź kreatywny dzięki nadmiarowi zasobów reklamowych. Daj mu większą ekspozycję w swojej firmie, wystaw go na sprzedaż lub połącz przedmioty.
  • Pomyśl o krótkoterminowych ofertach, które możesz zaoferować, w tym o obniżkach cen, obniżonych opłatach za dostawę itp.
  • Promuj zakup kart podarunkowych.
  • Eksperymentuj z nowymi rynkami. Na przykład teraz może nadszedł czas, aby wystawić swoje produkty na Etsy, Facebook Marketplace, eBay, Hauldrop lub Craigslist.

Przemyśl sprzedaż i marketing

Sprzedaż jest zawsze priorytetem, zwłaszcza w czasie recesji. Przyjrzyj się uważnie swojemu procesowi sprzedaży, aby upewnić się, że codziennie zdobywasz nowe leady i sprawdzasz każdy lead. Jakie widzisz problemy? W jaki sposób możesz się poprawić? Przeznacz dwie godziny dziennie na działania sprzedażowe (lub dwie połówki dnia w tygodniu). Bieżąca sprzedaż jest tym, co utrzyma Cię na powierzchni podczas recesji.

Jak przygotować swoją małą firmę na recesję, przemyśleć wizerunek?

W międzyczasie będziesz także chciał przemyśleć swój marketing i znaleźć sposoby na obniżenie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu wyników swoich wysiłków. Oczywiście nie będziesz chciał eliminować płatnych reklam, jeśli działają one dla Twojej firmy. Jednak wiele tańszych alternatyw marketingowych również przynosi świetne rezultaty.

  • Zbuduj swoją listę e-mailową i pielęgnuj swoich subskrybentów, aby budować relacje i sprzedaż.
  • Wdróż program poleceń, aby nagradzać obecnych klientów za pozyskiwanie nowych klientów na swój sposób.
  • Strategicznie wykorzystuj media społecznościowe, aby budować relacje z obserwującymi oraz promować swoje produkty i usługi.
  • Nawiązuj więcej kontaktów, korzystając z platform społecznościowych, takich jak LinkedIn, lub metod osobistych, takich jak konferencje, targi i wydarzenia społecznościowe.

Bądź blisko swojego rynku i klientów

Przygotowując swoją małą firmę na recesję, będziesz chciał pozostać na szczycie swojej branży i rynku. Spowolnienie sprzedaży może stać się trendem dla całej branży. Przeanalizuj swoją branżę, aby dowiedzieć się, co się dzieje, aby przewidywać zmiany i dostosowywać się do nich. Często możesz zmniejszyć ryzyko, jeśli jesteś w tym proaktywny.

Jak przygotować małą firmę na wizerunek klienta w okresie recesji

Będziesz także chciał być blisko swoich klientów, aby móc przewidywać ich potrzeby i nadal zdobywać ich interesy. Recesja również wpłynie na nich, dlatego ważne jest, aby wiedzieć, co myślą i robią w tym delikatnym okresie gospodarczym. Jeśli dobrze znasz swoich klientów, będziesz wiedział, czy zamierzają przenieść swoją firmę gdzie indziej — i dlaczego. Być może uda Ci się rozwiązać problemy, więc zostaną z Tobą. Jeśli problemem są pieniądze, może być szansa na wynegocjowanie ceny lub stworzenie planów płatności. Rozważ nieoprocentowane plany nagradzania lojalnych klientów i utrzymania ich działalności.

Dostarczaj ponad wartość

Recesja to idealny czas, by zabłysnąć dla Twoich klientów. Zanim zaczniesz walczyć w wojnie cenowej z konkurencją, zastanów się obsługa klienta oferujesz, która uzasadnia twoją wyższą cenę. Jeśli skupisz się na dodawaniu wartości, dostarczaniu wysokiej jakości produktów lub usług i konsekwentnie przewyższasz konkurencję, Twoi klienci będą wracać.

Przygotuj swoją małą firmę na recesję

Powyższa lista jest czymś w rodzaju „umowy pakietowej”. Na przykład nie pomoże w zwiększeniu przepływu gotówki, jeśli nie możesz spieniężyć tej gotówki, ponieważ przekraczasz wydatki. Podobnie cięcie kosztów jest dobre, ale jeśli z tego powodu zaprzestaniesz wszelkich działań marketingowych, potencjalni klienci i przychody drastycznie spadną. Poświęć trochę czasu na rozważenie wszystkich powyższych wskazówek i sposobu, w jaki możesz je połączyć w wykonalny plan recesji dla Twojej firmy. Przygotowanie małej firmy na recesję to kwestia planowania strategicznego. Kibicuję Twojemu sukcesowi!