September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

How to Make Money With Your New App

Badania pokazują, że coraz więcej internautów myśli aplikacje mobilne są lepsze niż strony internetowe. Oferują wygodę, szybkość, nagrody i spersonalizowane treści; nie wspominając, że jest to po prostu bardziej zabawne. Czego nie lubić?

Wraz ze wzrostem zainteresowania firmy zaczynają wprowadzać nowe aplikacje, które pomagają uzyskać większe przychody i utrzymanie klientów. Ale jak możesz zarabiać dzięki nowej aplikacji?

Uruchomienie nowej aplikacji

Influencer Marketing

Influencerzy to osoby w mediach społecznościowych, które mają oddanych fanów. Zwykle są ekspertami w swojej niszy i dlatego są świetnym sposobem na dotarcie do określonej grupy odbiorców. Z influencer marketing dla aplikacji, możesz zwiększyć świadomość marki, nawiązać długoterminowe partnerstwa, łatwo dotrzeć do grupy docelowej i zdobyć więcej użytkowników. Wszystko to prowadzi do jednego – zarabiania pieniędzy.

Współpraca z influencerem podczas uruchamiania nowej aplikacji może pomóc w tworzeniu szumu i wzbudzeniu zainteresowania ludzi Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy uruchamiasz kampanię marketingową influencer podczas promocji przed uruchomieniem, uruchamiania aplikacji czy promocji po uruchomieniu, każdy etap przynosi korzyści.

Jeśli przeprowadzisz badania, ustalisz budżet i wybierzesz odpowiedniego influencera dla swojej niszy, influencer marketing może być silną strategią zarabiania pieniędzy dzięki nowej aplikacji.

Reklamy

Najpopularniejszym (i najłatwiejszym) sposobem zarabiania na nowej aplikacji jest skorzystanie z reklama w aplikacji. Wyświetlanie reklam w Twojej aplikacji jest proste i może oznaczać, że będziesz zarabiać w zewnętrznych sieciach reklamowych. Zwykle dzieje się tak tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę lub zainstaluje reklamowaną aplikację, ale niektóre sieci płacą również za wyświetlenie! Twoja aplikacja może wyświetlać 4 rodzaje reklam:

  • Reklamy pełnoekranowe – pełnoekranowe wyskakujące okienka, które są wyświetlane w różnym czasie, na przykład po kliknięciu określonych przycisków
  • Reklamy na banerach – wyświetlane w różnych rozmiarach na górze lub na dole ekranu aplikacji
  • Reklamy wideo w aplikacji – automatycznie wyświetlane i wykorzystywane jako nagroda dla użytkownika w celu uzyskania dodatkowych funkcji w aplikacji
  • Reklamy natywne – zintegrowane, aby pojawiały się jako naturalne elementy w aplikacji w celu promowania produktu lub aplikacji

Chociaż reklamy to świetny sposób na zarabianie pieniędzy za pośrednictwem aplikacji, warto zauważyć, że ten model jest skuteczny tylko w przypadku aplikacji, które przyciągają dużą liczbę użytkowników. W przypadku mniejszych aplikacji bardziej odpowiednie mogą być inne modele.

Subskrypcje

Wdrażając modele subskrypcji i aktualizacji do swojej aplikacji, możesz zwiększyć ilość zarabianych na niej pieniędzy. Subskrypcja doskonale nadaje się do powtarzających się przychodów i dlatego jest uważana za najlepszą i najbardziej użyteczną strategię zarabiania na aplikacjach.

W ramach modelu subskrypcji możesz oferować bezpłatną zawartość w aplikacji przez ograniczony czas lub oferować ograniczoną ilość bezpłatnej zawartości, zanim użytkownicy będą mogli uiścić opłatę abonamentową, aby uzyskać pełny dostęp do zawartości aplikacji.

Modele subskrypcji to świetny sposób na zarabianie pieniędzy dzięki nowej aplikacji. Skutkuje to bardziej wiarygodnymi dochodami i bardziej zaangażowanymi odbiorcami. Sklep Apple nagradza aplikację nawet większym podziałem przychodów, aby utrzymać klientów przez dłuższy czas! Należy jednak pamiętać, że bezpłatny okres próbny jest koniecznością, a ciągłe wprowadzanie innowacyjnych funkcji i treści dla użytkowników aplikacji jest ważne zwiększyć przychody użytkowników korzystających z subskrypcji.

Kobieta korzystająca z nowej aplikacji
fot. Andrea Piacquadio / Pexels

Zakupy w aplikacji

Ogólnie popularne wśród wydawców gier, zakupy w aplikacji świetnie nadają się do zarabiania pieniędzy dzięki nowej aplikacji. Ten model pozwala użytkownikom uzyskać różnorodne popularne zakupy w aplikacji w grze, muzyce, filmach lub innych produktach cyfrowych bezpośrednio z aplikacji, co z kolei poprawia wrażenia użytkownika lub rozgrywkę. Jednak zakupy w aplikacji nie mogą być używane do sprzedaży towarów fizycznych.

Wdrożenie modelu zakupów w aplikacji to ciekawy sposób na przekształcenie niepłacących użytkowników aplikacji w płatnych użytkowników aplikacji bez natrętnego angażowania się w subskrypcję. Chociaż z tego powodu musisz uzależnić swoich użytkowników, aby nadal płacili!

Sponsoring

Chociaż sponsorowanie jest rzadziej stosowane niż inne metody zarabiania, jest świetną strategią zarabiania pieniędzy za pośrednictwem aplikacji. Dzięki odpowiedniej aplikacji dla docelowej niszy sponsoring może być potężnym modelem.

Sponsoring aplikacji jest bardziej ekskluzywny niż inne reklamy, ponieważ jest mniej losowy niż zwykłe banery reklamowe. Zamiast tego sponsorzy mogą być zainteresowani wymianą płatności na widoczne miejsce do promowania swojej firmy w Twojej aplikacji. Warto zauważyć, że kluczowym elementem modelu sponsoringu są dane analityczne. Do zdobądź sponsoring aplikacjimusisz być przygotowany na solidne dane, aby sprzedać wartość potencjalnego sponsora przy użyciu wyników opartych na faktach.