September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

How to Get More Views on TikTok: 10 Tips & Tricks

TikTok podbił świat szturmem – używa go dziś ponad miliard ludzi!

Ponieważ TikTok wciąż zyskuje na popularności, coraz więcej marketerów szuka sposobów, aby ich filmy wyróżniały się na tle konkurencji i uzyskiwały więcej wyświetleń.

A dlaczego mieliby tego nie robić?

TikTok udostępnia Ci nowych odbiorców, których mogłeś nie znaleźć na innych platformach. To jedno z niewielu miejsc, w których można prawie gwarancja dostania się przed Gen Z.

Jednak przyciąganie tych wszystkich gałek ocznych GenZ i milenialsów do swoich treści wymaga czegoś więcej niż tylko podążania za najnowszymi trendami i modlenia się, aby Twoje filmy stały się wirusowe.

Chociaż nie ma pewnej drogi do sukcesu, możesz zrobić kilka rzeczy, aby zwiększyć swoje szanse na bycie zauważonym.

W tym poście na blogu podzielimy się najlepszymi wskazówkami i poradami, aby uzyskać więcej wyświetleń filmów TikTok. Więc jeśli jesteś gotowy, aby zacząć zwiększać widoczność swoich treści, zobaczmy, jak uzyskać więcej wyświetleń w TikTok.

Czym dokładnie jest „widok” TikTok?

Każda platforma społecznościowa inaczej definiuje widok. Na przykład, w TikTok uważa się, że jest to wyświetlenie, gdy tylko rozpocznie się odtwarzanie wideo. A jeśli widz obejrzy go po raz drugi, trzeci lub nawet kilka razy, każda z tych sesji również zostanie uznana za obejrzenie.

Jak widać, zdobywanie wyświetleń nie jest najtrudniejszą rzeczą. Jeśli jednak chcesz, aby widzowie oglądali Twoje filmy do końca, jest to inna gra w piłkę.

Ile otrzymujesz za wyświetlenie w TikTok?

W 2020 r. TikTok uruchomił Fundusz Twórców, który oficjalnie umożliwia najpopularniejszym użytkownikom aplikacji zarabianie pieniędzy dzięki ich treściom. Nie ma określonego planu płatności ani ustalonej opłaty jednakże, TikTok wypłaca ,02 USD i ,04 USD za 1000 wyświetleń.

Zobacz na TikTok

Oczywiście im więcej wyświetleń uzyskasz na wideo, tym więcej pieniędzy możesz zarobić. Aby jednak dołączyć do Creator Fund, musisz spełnić kilka wymagań:

  • musisz być 18 lat lub więcej.
  • Potrzebujesz minimal 10 000 obserwujących.
  • Musisz mieć minimal 100 000 wyświetleń filmów w ciągu ostatnich 30 dni.
  • Musisz mieszkasz w Wielkiej Brytanii, Usa, Niemczech, Francji, Hiszpanii lub we Włoszech.
  • Twoje konto musi spełniają Wytyczne i Warunki korzystania z usługi zgodnie z ustaleniami społeczności TikTok.

Jeśli uważasz, że nie jest to możliwe do osiągnięcia, nie bój się! Istnieje kilka innych sposobów zarabiania pieniędzy w tej aplikacji. Na przykład możesz companion z marką rezonujesz z i otrzymujesz zapłatę promować swoje produkty (i odwrotnie, jeśli prowadzisz firmę, która chce promować swoje towary) lub możesz po prostu użyć swojego konta TikTok do reklamowania swoich produktów.

Jak uzyskać więcej widoków TikTok?

Bez względu na powód, dla którego korzystasz z TikTok, jedno pozostaje prawdziwe: im więcej zdobędziesz wyświetleń, tym większe zaangażowanie. Oczywiście niektórzy sugerowali, że powinieneś kupować widoki, ale zwykle nie jest to dobry pomysł, niezależnie od tego, dla której platformy mediów społecznościowych rozważasz zrobienie tego.

Uzyskaj więcej widoków TikTok

Tak, liczba wyświetleń, które otrzymasz na początku, wzrośnie, ale w dłuższej perspektywie ludzie często zauważają, że ich wskaźniki zaangażowania spadają, a liczba obserwujących nawet nie rośnie. Zamiast tego zainwestuj swój czas i skorzystaj z tych wskazówek – Twoje wskaźniki wyświetleń szybko zaczną rosnąć.

1. Używaj hashtagów

Jest to niezwykle potężne narzędzie, ponieważ algorytm TikTok używa hashtagów do identyfikowania i kategoryzowania tego, o czym publikujesz, aby mógł go polecić widzom, którzy mogą być zainteresowani. Możesz także przyjrzeć się aktualnym trendom i dołączyć do rozmowy za pomocą tych hashtagów.

Używaj hashtagów

2. Wskocz na te fashionable efektów dźwiękowych

Trendów nie znajdziesz tylko w dziale hashtagów na Tiktok. Wiele piosenek również przechodzi przez fazy, w których są szalenie popularne, jak Supalonely Benee czy Say so Doja Cat.

Oto krok po kroku proces wykorzystywania popularnych dźwięków w filmie:

Krok 1: Aby rozpocząć, dotknij „+”

Krok 2: Wybierz „Dźwięki” u góry ekranu

Trendy w efektach dźwiękowych

Możesz także użyć Strona odkrywania TikTok szukać dźwięków. Po prostu wpisz tytuł utworu w polu wyszukiwania i przewiń, aby znaleźć „Dźwięki”.

Strona odkrywania TikTok

Algorytm TikTok określa, które utwory zyskują popularność na podstawie zachowania użytkowników TikTok, udostępnionych filmów i oczywiście odtworzeń.

Krok 1: Przeglądaj bibliotekę dźwięków, a następnie stuknij dźwięk i wybierz go

Krok 2: Nagraj swój film, a wybrany dźwięk będzie odtwarzany podczas filmowania

3. Zrób duet

Nie, nie sugerujemy, abyś zrobił wideo TikTok z kimś innym. Ta funkcja pozwala udostępnij podzielony ekran z innym filmem – może to być jeden z Twoich lub inny użytkownik.

Będziesz na drugiej połowie ekranu i w zależności od filmu, którego używasz, możesz śpiewać, robić recenzję, a nawet zabawny dialog. Wspaniałe w tym pomyśle jest to, że możesz korzystać z treści, o których wiesz, że są popularne, więc uzyskanie większej liczby wyświetleń powinno być łatwe.

Spójrz na Vessi, kanadyjską firmę obuwniczą znaną z produkcji wodoodpornych sneakersów i znakomicie występującą w TikTok, dzięki genialnemu wykorzystaniu Duetu do tworzenia wirusowych filmów i docierania do większej liczby odbiorców.

Rozdanie Duetu było jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć firmy.

udane wysiłki

To prosta, ale niezwykle potężna strategia – duet ze swoimi obserwatorami, w którym prezentujesz swoje produkty, jednocześnie dając im szansę na wygranie darmowych produktów.

To sytuacja korzystna dla obu stron. Możesz dotrzeć do szerszej publiczności i pochwalić się niesamowitymi produktami, a Twoi obserwatorzy mogą wygrać darmowe nagrody.

4. Dotrzyj do właściwych odbiorców

Jest to zawsze ważna rzecz do zapamiętania – kierowanie do określonej podkategorii widzów TikTok pozwala stworzyć spójność i ton głosu, który rezonuje z widzami.

Gdy już to wiesz, możesz znaleźć inne konta lub społeczności i zobaczyć, jakie treści tworzą, ich hashtagi i nie tylko. Następnie użyj tego jako inspiracji na własnym koncie TikTok.

5. Mądrze napisz swój podpis

To prawda, że ​​podpis TikTok daje tylko 150 postaci do zabawy. To niewiele, ale wystarczy, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i skłonić ich do obejrzenia Twojego filmu.

Twój podpis służy również jako doskonałe miejsce do rozpoczęcia rozmowy z odbiorcami w sekcji komentarzy. Im bardziej angażujesz odbiorców, tym lepiej – szczególnie w przypadku algorytmu TikTok.

6. Promuj swoje filmy TikTok na wszystkich swoich kontach w mediach społecznościowych

Niezależnie od tego, czy korzystasz z TikTok z powodów osobistych, czy biznesowych, jest mało prawdopodobne, że korzystasz tylko z jednej platformy mediów społecznościowych.

Załóżmy jednak, że TikTok to tylko factor Twojej strategii marketingowej. W takim przypadku zdecydowanie powinieneś promuj swój film TikTok na innych kanałachponieważ może to zachęcić więcej Twoich obserwujących do oglądania Twoich filmów TikTok.

7. Zachęć widzów do obejrzenia całego filmu

Widok to widok niezależnie od tego, czy ktoś obejrzy pierwsze dwie sekundy Twojego filmu, czy całość. Jednak zachęcenie widzów do obejrzenia całego filmu jest niezbędne. The Algorytm TikTok ocenia to pozytywnie i częściej wyświetla Twoje filmy w rekomendacjach na stronie Dla Ciebie.

Jak więc zwiększyć retencję swoich filmów?

Pierwszy, rozważ dodanie nagłówków które wyjaśniają Twój film i treści, które zapraszają widzów do Duetu, łączą lub komentują. Możesz to zrobić w filmie i podpisie, umieszczając wezwanie do działania.

Zadawać pytania w swoim podpisie i zachęcaj innych do przesyłania komentarzy. Następnie, kiedy skomentują, rozpocznij z nimi dialog. Dodaj wartość do rozmowy zamiast krótkich, jednowyrazowych komentarzy, aby ludzie wracali do Twojej sekcji komentarzy.

Zobacz, jak Walmart robi to doskonale.

Obejrzyj cały film

8. Publikuj we właściwym czasie

Po ustaleniu, kim są Twoi docelowi odbiorcy, możesz zacząć uczyć się, kiedy jest najlepszy czas na publikowanie dla nich w TikTok. TikTok jest używany na bardzo różne sposoby przez pracujące matki, fashionistki w wieku studenckim, wpływowe osoby i firmy.

Na szczęście TikTok zapewnia analizy, które pomogą Ci określić, kiedy Twoje filmy cieszą się największym zaangażowaniem. Pamiętaj, że TikTok to aplikacja globalna, więc Twoi odbiorcy mogą nawet nie znajdować się w tym samym kraju, nie mówiąc już o tej samej strefie czasowej, co Ty.

9. Priorytet jakości

Chociaż prawdą jest, że większość filmów TikTok jest kręconych na telefonach ludzi, nie ma powodu, aby skąpić jakości. Powinieneś nadal stosuj odpowiednie kadrowanie, dobre oświetlenie i najlepszą możliwą jakość dźwięku. Wszystkie te elementy utrzymają zainteresowanie użytkowników. Nie wspominając o tym, że TikTok traktuje priorytetowo filmy o wyższej jakości na stronie Dla Ciebie.

10. Publikuj wiele filmów dziennie

Im więcej filmów opublikujesz, tym większą ekspozycję prawdopodobnie uzyskasz. Na przykład, jeśli zrobisz film o siłowni i ktoś, kto ogląda filmy treningowe w TikTok, zobaczy go, może odwiedzić Twoją stronę i obejrzeć Twoje inne filmy.

Najlepsze jest to, że nie musisz się martwić, że kanały Twoich obserwujących zostaną zalane. Dzieje się tak, ponieważ sposób, w jaki TikTok zarządza swoimi kanałami, nie będzie tak przytłaczający dla odbiorców, jak w przypadku publikowania wielu zdjęć na Instagramie lub filmów na Facebooku dziennie.

Jeśli czujesz presję utrzymywania spójnego publikowania w TikTok, możesz użyć harmonogramu TikTok.

Czy publikowanie kilka razy dziennie na koncie TikTok Twojego klienta odbija się na Twojej wydajności i kreatywności?

Czas porzucić ręczne publikowanie i zacząć publikować swoje filmy TikTok automatycznie za pomocą SocialPilot. Użyj harmonogramu TikTok SocialPilot, aby tworzyć i planować posty dla wielu TikTok z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Rozpocznij 14-dniowy okres próbny

Zawijanie!

Po przeczytaniu wszystkich tych wskazówek staje się jasne, że istnieje wiele sposobów na ulepszenie swoich filmów, które nie polegają wyłącznie na „oszukiwaniu” algorytmu. TikTok to bez wątpienia jedna z najlepszych system dla twórców. Podkreśla przyjemność i nagradza użytkowników za pomysłowość. Ogólnie rzecz biorąc, im bardziej możesz nawiązać kontakt z odbiorcami, tym lepsze będą Twoje treści.