September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

5 Emotional Traits of Successful Entrepreneurs

How These LGBTQ+ owned Businesses Did Pride on Social Media

10 kawałek był wspólnym wysiłkiem między mną a Tamilorem.

Pierwsza w historii parada Pride – znana również jako Marsz z okazji Dnia Wyzwolenia Christopher Street – odbyła się w Nowym Jorku w czerwcu 1970 roku podczas pierwszej rocznicy zamieszek w Stonewall. Był to sposób dla społeczności, aby odzwierciedlić i uhonorować odwagę aktywistów gejów, lesbijek i osób transpłciowych, którzy ryzykowali swoje życie podczas powstania – wydarzenia, które zapowiedziało ruch na rzecz praw gejów na całym świecie.

Chociaż Miesiąc Dumy to czas wspomnień, to także świętowanie i wspieranie społeczności LGBTQ+ jako całości. Jesteśmy dumni, że w Buffer mamy świetną reprezentację LGBTQ+ i mamy nadzieję, że będziemy nadal wspierać kulturę, w której każda osoba czuje się dobrze we własnej skórze.

Aby uczcić tegoroczny Pride, chcieliśmy zaprezentować sześć małych company należących do osób LGBTQ+ i podkreślić sposób, w jaki obchodziły Miesiąc Dumy w mediach społecznościowych. Uwielbiamy sposób, w jaki te marki wykorzystują swoją platformę do wzmacniania ważnych rozmów dotyczących reprezentacji LGBTQ+ w czerwcu tego roku. Dodatkową zaletą jest to, że firmy te zapewniają również niesamowite produkty, dzięki czemu wspieranie ich w naszej książce jest łatwą decyzją.

Deja Vu Natural beauty

Założona w 2021 roku, Deja Vu Natural beauty sprzedaje makijaże z hasłem „piękno dla każdego” – ważne wyróżnienie dla założycielki Julie Vu. Przed założeniem marki Julie była już znana wielu za pośrednictwem swojego kanału YouTube, Księżniczkadżule. Tam otwarcie mówi o realiach przejścia i od 2011 roku dostarcza widzom aktualne informacje o swojej podróży.

Jako dumna i głośna kobieta transpłciowa, Julie padła niestety ofiarą nienawiści i nękania w Internecie, ale nie pozwala, by to odciągało ją od jej głównego celu – bycia systemem wsparcia dla innych przechodzących podobne sytuacje. Stworzenie włączającej marki makijażu było dla niej kolejnym sposobem na danie nadziei osobom, które w przeszłości czuły się wykluczone.

W przypadku Pride Deja Vu Splendor zaoferowała klientom 15-procentową zniżkę w całej witrynie przez cały czerwiec.

Julie podkreślała również znaczenie tego miesiąca za pośrednictwem swoich osobistych mediów społecznościowych. Współpracowała z kanadyjską marką modową RW & CO i inne małe firmy należące do osób LGBTQ+, aby przeprowadzić dyskusję przy okrągłym stole na temat nierówności, z którymi boryka się społeczność.

Julie ma jasny cel, by bronić praw osób transpłciowych na całym świecie i wszczepia całą tę pasję w Deja Vu Magnificence.

Haute Butch

Haute Butch – mała firma założona w 2012 roku – tworzy ubrania dla tych, którzy identyfikują się jako butch, androgyniczne heteroseksualne kobiety i trans mężczyzn – i byli jednym z pierwsze amerykańskie marki aby to zrobić. Współzałożycielka Karen Roberts powiedziała, że ​​jednym z jej celów podczas otwierania własnej firmy było tworzenie odzieży męskiej specjalnie dopasowanej do kobiecego ciała, co może być dość trudne do znalezienia w tradycyjnych sklepach z odzieżą.

„Nasze preferencje dotyczące dopasowania i stylu nie zostały spełnione w głównym nurcie handlu detalicznego i niekoniecznie byliśmy mile widziani w dziale męskim” powiedział. „Chciałam ubrań, z którymi mogłabym się utożsamiać i czuć się w nich pewnie”. Mimo to marka reklamuje się jako neutralna pod względem płci i oferuje garnitury, guziki i kamizelki dla wszystkich tożsamości.

Aby uczcić Miesiąc Dumy, firma udostępniła na Instagramie movie przedstawiający 10 innych małych firm należących do osób LGBTQ+. „Łączymy się, aby pokazać ludziom, że duma powinna być celebrowana każdego dnia”, czytamy w tytule filmu, „a jednocześnie prezentujemy niesamowite marki LGBTQ+, które zmieniają świat.

Klip przedstawia założycieli każdego filmu trzymającego jeden ze swoich produktów, gdy mówią o znaczeniu tego miesiąca i o tym, jak każdego dnia włączają dumę do swojego życia. Film jest podsumowaniem spotkania z różnymi właścicielami business podczas rozmowy zoom – pokazując prawdziwe poczucie solidarności między grupą.

Atrament spotyka papier

Atrament spotyka papier, kartka z życzeniami należąca do osób LGBTQ+, a marka artykułów papierniczych wprowadziła na rynek kolekcję Everyday Pleasure. Marka w poście na Instagramie o premierze podzieliła się, że chociaż nowa kolekcja pojawi się podczas Miesiąca Dumy, będzie dostępna przez cały rok, „ponieważ świętująca społeczność nie kończy się tylko dlatego, że zmienia się miesiąc”.

Firma drukarska została założona przez Jamiego i Allison Nadeau i od samego początku utrzymuje swoją tożsamość jako marka należąca do osób LGBTQ+. jako Jamie powiedział Zakład Logiki Stosowanej„Duma polega na tym, by żyć odważnie takim, jakim jesteś. Kiedy podejmujesz decyzję, by powiedzieć ludziom, kim jesteś, wiedząc, że możesz stracić ludzi, których kochasz, to wielka sprawa. Chcieliśmy wziąć tę kolekcję, uwzględnić nasze własne doświadczenia życiowe, i wypuść piękny produkt w świat.”

Marka zorganizowała również dwa prezenty, jeden we współpracy z innymi markami LGBTQ+, a drugi we współpracy z Penguin Usa, aby, ich słowami, „uhonorować podróże osób LGBTQ+ oraz większy ruch miłości, akceptacji i równości dla wszystkich”.

Jesteśmy płynem

na miesiąc dumy, Jesteśmy płyneminkluzywna marka kosmetyków do makijażu i lakierów do paznokci, wypuściła limitowane edycje pudełek do makijażu i nawiązała współpracę z Obrona prawna i edukacja osób transpłciowych fundusz na przekazanie części sprzedaży na wsparcie ich pracy na rzecz osób transpłciowych.

W trakcie Pride Thirty day period marka udostępniała również posty i filmy promujące kolekcję oraz cel, który wspiera. Stawiają na swoich klientów, prezentując filmy i treści klientów przez cały czas.

@fluidebeauty

nie mogę przeboleć @delaneyssheehan używając naszego nowego Delight Glitter Trio 😍🌈 #brokat #MakeAsplash #queerpiękno #fluidefam

♬ oryginalny dźwięk – We Are Fluide

Co zainspirowało ich decyzje dotyczące Miesiąca Dumy, Laura Kraber współzałożycielka marki dzielone z Rafinerią29„We Are Fluide została stworzona, aby pokazać queerową radość oraz piękno i styl życia osób LGBTQ+, których w dziedzinie urody było zdecydowanie niedostatecznie. Istnieje niezliczona ilość sposobów na świętowanie Delight, a co najważniejsze, Delight polega na promowaniu i świętowaniu naszych trans-przodków, którzy zapoczątkowali ten ruch”.

Leota

Leota to marka modowa obejmująca wszystkie rozmiary, założona przez Sarah Carson. Sara powiedział Rafineria29 jej wizja marki mówiąca: „Chciałam zmienić modę na lepsze. Mogłabym stworzyć markę, która będzie inspirować miłość do siebie i radość, a nie diety i konformizm. Mogłabym stworzyć radykalnie inkluzywną markę, która celebruje kobiecość jako źródło siła bez względu na to, w jakim ciele się pojawi.”

W ramach Pride Thirty day period Leota wdrożyła kilka rzeczy, zaczynając miesiąc od zobowiązania do przekazania 5 procent swojej miesięcznej sprzedaży na rzecz Centrum LGBT która jest „obroną praw i dobrego samopoczucia osób identyfikujących się z queer”. Ogłosili swoje zaangażowanie za pomocą rolki na Instagramie, na której założyciel wyjaśnia historię i motywy ich decyzji.

Marka zorganizowała również imprezę „pre-Pride”, aby „podkreślić piękno naszej społeczności, uczcić naszą tożsamość i wspólnotę”. Zwrócili uwagę na uczestników, zadając im pytania typu „czym jest dla ciebie duma” i „jak wyrażasz siebie”? i udostępniliśmy powstałe wywiady wideo przez cały Satisfaction Thirty day period.

Chłopiec pachnie

Marka zapachowa należąca do LGBTQ+ Chłopiec pachnie rozpoczęli Pleasure Month wydając kolekcję Forbidden Fruit. Poprzez swoją kampanię marka zobowiązała się do wsparcia GLSEN oraz inicjatywy organizacji polegające na przekazywaniu 15 procent sprzedaży produktów z kolekcji w czerwcu i lipcu, przy minimalnej darowiźnie w wysokości 50 000 USD. Jedna z bardziej rozbudowanych kampanii na naszej liście, Boy Smells stworzyła filmy z udziałem queerowych aktorów Charliego Carvera i Meg Stalter, aby zaprezentować produkty.

Marka zawiera również naklejki stworzone przez queerowych artystę Rooney Simmonds przy każdym zakupie z nowej kolekcji.

Wspólnym wątkiem z firmami z naszej dzisiejszej listy jest to, że oprócz tego, że należą do osób LGBTQ+, podejmują działania. Niezależnie od tego, czy jest to partnerstwo z innymi firmami należącymi do osób LGBTQ+, czy przekazywanie darowizn na powiązane cele, wszystkie a person zawierają component dawania w swoich kampaniach na miesiąc Satisfaction.

Osoby LGBTQ+ wciąż walczą o to, by być widzianymi i słyszanymi, i potrzebują wsparcia. Istnieje wiele organizacji i sposobów na oddawanie pieniędzy podczas Miesiąca Dumy i przez cały rok. Weź przykład z organization z tej listy i zastanów się, jak wspierać członków LGBTQ+ w swojej społeczności.