September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Healthcare Marketing Focuses on New Movers

Healthcare Marketing Focuses on New Movers

Internet marketing opieki zdrowotnej w 2022 r. koncentruje się na nowych ruchach i treściach. Nacisk na proces strategicznego zasięgu i komunikacji. Twoim celem jest uświadomienie konsumentom opieki zdrowotnej Twoich usług, poprowadzenie ich przez ich podróż do opieki zdrowotnej i utrzymanie ich zaangażowania w konkretny process.

Według Moody’s Analytics 46 milionów osób przeniosło się do innego kodu pocztowego między lutym 2021 a lutym 2022.

Jeśli chcesz osiągnąć te główne cele, Twoim celem jest wyróżnienie się.

Najlepsze strategie marketingowe dla szpitali działają w wielu kanałach marketingowych. Są 1 bardzo podzielone na segmenty i wykorzystują określone działania on-line i offline, aby zwiększyć zaangażowanie.

Oczekuje się, że do 2022 r. globalne wydatki na opiekę zdrowotną przekroczą 10 bilionów dolarów. W Stanach Zjednoczonych istnieje 784 626 organization opieki zdrowotnej.

Więc jeśli ktoś musi iść do szpitala lub do lekarza, dlaczego nie miałbyś to być ty?

Najlepsza taktyka marketingowa w opiece zdrowotnej — programy dla nowych pracowników szpitali

Jednym z najlepszych rynków dla nowych pacjentów jest New Movers do społeczności. Listy New Mover i New Property owner oferują marketerom opieki zdrowotnej niewykorzystaną publiczność w ich społecznościach.

Nowoprzybyli potrzebują informacji o swoim lokalnym szpitalu i lekarzach w ich okolicy. Nowoprzybyli, którzy otrzymają pocztą „oszczędne przedmioty” (magnesy, apteczki) zachowają je do wykorzystania w przyszłości.

Nowi przeprowadzki to wysoce zmotywowani konsumenci. Szpitale, które śledziły odpowiedź, poinformowały, że New Movers są ich numerem 1 wśród nowych pacjentów. Zobacz studium przypadku z Mercy Hospital Team w Cincinnati.

Jak zaimponujesz tym New Movers? Poprzez przemyślaną strategię content material marketingową.

Najlepsza strategia marketingu zdrowotnego – articles advertising

Zawsze pamiętaj, że treść jest najważniejsza. Chcesz opowiedzieć swoją historię, aby Twoi potencjalni klienci poczuli się, jakby poznali Twoją organizację. Potrzebujesz ich, aby ci zaufali. Chodzi o budowanie relacji z pacjentami.

Twoja instytucja musi być liderem myśli w społeczności, dostarczając społeczeństwu informacji, które wykraczają poza twoje własne mury. Pandemia dała szansę marketerom zajmującym się opieką zdrowotną.

Pamiętaj, internet marketing opieki zdrowotnej nie skupia się tylko na nowych osobach. Twój szpital musi również inspirować członków Twojej społeczności. Kiedy zapewniasz odpowiednią inspirację, ludzie na nią działają.

Szpital, do którego patrzymy jako Lider Myśli – Studium przypadku – Kampania Powrót do Życia

Południowa Nevada Health and fitness District i Clark County utworzyły Wrócić do życia kampania. Miało to na celu zachęcenie czarnoskórych mieszkańców, którzy są nieproporcjonalnie dotknięci przez COVID-19, do zaszczepienia się. To świetny przykład kampanii marketingowej lidera myśli. Pomogło to organizacji wyróżnić się z tłumu na wiele sposobów.

Jeśli chodzi o tematy związane z treścią, które współgrają z potencjalnymi klientami, warto rozważyć kilka sugestii:

  • Doświadczenie lekarza
  • Opinie pacjentów
  • Zwiedzanie obiektów
  • Zakupy nowego sprzętu
  • Przebudowa
  • Dostęp do nowych informacji
  • Badania

Szpital, któremu ufamy – Studium przypadku – Zdrowie św. Łukasza na You Tube wideo z dr Andrew Civitello

Ten wideo przedstawia swojego Dyrektora Medycznego Działu Transplantacji Serca.

Szpitale mogą wykorzystać doświadczenie swoich lekarzy w swoich kampaniach marketingowych. Przeczytałem cytat, który utkwił mi w pamięci – lekarze to „bijące serce organizacji opieki zdrowotnej”. Instytucją może być wiele rzeczy – ale dla nas „zwykłych ludzi” słowem lekarza jest ewangelia. Wierzymy, że to, co mówi nam lekarz, jest autorytatywne. Ufamy temu, co mówią.

Kiedy szpital dzieli się doświadczeniami, radami i osiągnięciami swoich lekarzy, buduje zaufanie pacjentów i społeczności.

Taki film zorientowany na treść może być wykorzystany na wiele sposobów, w tym na stronie internetowej szpitala i w mediach społecznościowych. Szpital może również skorzystać z pomocy rzecznika, aby podzielić się wskazówkami zdrowotnymi i innymi zaleceniami. Jednym z moich ulubionych w okresie letnim jest to, ile wody potrzebuje dana osoba, aby zachować nawodnienie.

Inne możliwości udostępniania mogą obejmować sezonowe porady zdrowotne, alerty społeczności, informacje o ćwiczeniach i odżywianiu.

Szpital, który inspiruje – studium przypadku – Wniebowstąpienie i Shannon Miller na raka jajnika

Opieka zdrowotna w St. Louis zapewniła Ascension kampanię wokół letnich igrzysk olimpijskich w Tokio. Ich reklama zawiera głos i zdjęcie siedmiokrotnej medalistki olimpijskiej Shannon Miller. Zdiagnozowano u niej raka jajnika po rutynowym badaniu przesiewowym, które prawie opóźniła. Zachęcała kobiety do wczesnych badań przesiewowych, aby pomóc w wykryciu diagnozy, zanim będzie za późno.

Chociaż ta reklama zawierała youtube wideorównie dobrze mogłoby to służyć jako pocztówka wysyłana bezpośrednio pocztą do kobiet skupiających się na ważnych badaniach zdrowia, w tym na mammografii.

Ułatw pacjentom znalezienie potrzebnych informacji:

W marketingu opieki zdrowotnej, który koncentruje się na New Movers, Twoim celem jest ułatwienie pacjentom umówienia wizyty lub uzyskania potrzebnych informacji. Twoja strona internetowa ma kluczowe znaczenie i musi być responsywna zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Każdy materiał marketingowy musi być częścią ogólnej strategii szpitala.

  • Pamiętaj, aby podać łatwe do znalezienia informacje kontaktowe
  • W postach w mediach społecznościowych podawaj linki do strony internetowej szpitala lub świadczeniodawcy lub bloga
  • Umieść numer telefonu i kod QR na każdym materiale marketingowym – poczcie bezpośredniej, plakatach, ulotkach
  • Podaj wskazówki, mapy.
  • Pozwól innym kontaktować się z Tobą tak, jak chcą – telefon, czat, e-mail, samoobsługa.