John Mueller z Google powtórzył coś, co powiedział wcześniej, powiedział dalej Świergot „nie ma obiektywnego sposobu na liczenie linków”. Powiedział to w 2019 roku, kiedy powiedział: „prawidłowe liczenie linków w sieci jest technicznie niemożliwe, a każdy dokonuje różnych przybliżeń i założeń”.
John później dodał, mówiąc: „nie skupiaj się na liczbie linków wyświetlanych przez dane narzędzie – nie ma „poprawnego” sposobu liczenia linków, interpretacje są bardzo różne”. „Myśl o linkach jako o sposobie, w jaki ludzie mogą dotrzeć do Twojej witryny, a nie jako o własnej metryce. Liczba linków wyświetlanych przez dowolne narzędzie nie jest czynnikiem rankingowym” – dodał.
Oto ten nowy tweet, w którym to powiedział:
Nie ma obiektywnego sposobu liczenia linków. Jeśli chodzi o ten raport, zajrzyj do dokumentacji 🙂
— 🫧 johnmu ze Szwajcarii (osobisty) 🫧 (@JohnMu) 22 lipca 2022 r
Następnie opublikował to:
Nie skupiaj się na liczbie linków wyświetlanych przez dane narzędzie — nie ma „poprawnego” sposobu liczenia linków, interpretacje są bardzo różne. Pomyśl o linkach jako o sposobie, w jaki użytkownicy mogą dotrzeć do Twojej witryny, a nie jako o własnym wskaźniku. Liczba linków wyświetlanych przez dowolne narzędzie nie jest czynnikiem rankingowym.
— 🫧 johnmu ze Szwajcarii (osobisty) 🫧 (@JohnMu) 22 lipca 2022 r
Nieżyjący już Russ Jones w 2019 r. powtórzył oświadczenie Johna, a jeśli pamiętasz, Russ używał wielu narzędzi Moza wokół liczenia linków (uproszczam odwzorowywanie tego, co zrobił).
Zgoda. Dlatego prezentując dane, powinniśmy jak najdokładniej określić, w jaki sposób są gromadzone, liczone, jakie przyjmuje się założenia itp.
— Russ Jones (@rjonesx) 12 września 2019 r.
Dyskusja na forum Świergot.
More Stories
How to Determine the Profitability of a Franchise Opportunity
The Franchising Advantage – Economies of Scale
Make Your Fundraising Goals SMART!