October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Google Analytics 4 – Everything You Need To Know [Podcast]

Google przenosi wszystkie usługi Google Analytics do GA 4 w lipcu 2023 r. i chce, aby firmy korzystały z GA 4 do lipca 2022 r., aby po rozpoczęciu przejścia w 2023 r. dysponowały danymi rocznymi.

Charles Farina z AdSwerve dołączył do mnie w programie SEJ, aby omówić Google Analytics 4 oraz implementacje i dostosowania, których można używać z tym nowszym rozwiązaniem analitycznym Google.

Zyskasz wgląd w to, czego możesz oczekiwać od GA4, czym się one particular różnią i co musisz zrobić, aby zacząć przygotowywać się do przeprowadzki.

Są dwa krytyczne terminy. Dla większości z was będzie to 1 lipca, kiedy dostępna wersja uniwersalnego przetwarzania przestanie obowiązywać, więc nadal będziecie mieć dostęp do swoich danych. Mimo to nie możesz przesyłać do niego nowych danych. W przypadku klientów 360 lub płatnych będzie to, jak sądzę, 1 października przyszłego roku, kiedy ta wersja przestanie obowiązywać. – Karol Farina, 3:23

Jeśli obecnie nie korzystasz z GA4, będzie to dla Ciebie duże potencjalne wyzwanie w przyszłości, ponieważ po przełączeniu nie będziesz w stanie przeprowadzić w nim analizy rok do roku. – Karol Farina, 5:42

Issue z Google Analytics polegał na tym, że wydawało się, że nigdy nie powinien być używany jako źródło rekordów. Nie powinieneś go używać do zgłaszania szefowi liczby zakupów, które miała Twoja firma, ponieważ powinny a person pochodzić z Twojej bazy danych zakupów, takiej jak Shopify lub gdziekolwiek jest to źródło. – Charles Farina, 31:11

[00:00] – Tło na temat Charlesa i dlaczego kocha analitykę.
[04:58] – Czy dane zostaną utracone, jeśli nie przejdziesz na czas?
[06:14] – Czy utracisz dane, które śledzisz przed 1 lipca?
[09:09] – Czy istnieje prosty sposób na migrację GA Universal Analytics do GA4?
[11:15] – Rekomendacja migracji masowej?
[14:02] – Plusy i minusy GA4 w porównaniu z Common Analytics.
[18:39] – Czy współczynnik odrzuceń zostanie wyeliminowany?
[22:50] – Różnice w tym, co widać w Google Console a Analytics?
[27:02] – Czy będzie więcej wyjaśnień dotyczących ruchu bezpośredniego?
[31:04] – Czym jest kierunkowość?
[33:07] – Sposoby integracji Google Moja Firma z GA4.
[35:17] – Czy zalecane jest podwójne tagowanie?
[39:01] – Trzy koncepcje atrybucji w GA4.
[42:05] – Czy Information Studio zostanie ponownie skalibrowane?
[43:21] – Stan UTM.

Wymienione zasoby:
Zmierz luz – https://www.measure.chat/

To kluczowy minute, w którym teraz prowadzimy tę rozmowę, ponieważ zgodnie z Twoim pytaniem GA4 korzysta z zupełnie nowego modelu danych, wymagającego nowej implementacji, aby wprowadzić dane do tego produktu. Krótko mówiąc, nie przenosi żadnych danych zebranych w przeszłości w starej wersji.– Karol Farina, 5:06

Najlepszą praktyką było do tej pory to, że powinieneś spróbować uruchomić obie wersje obok siebie, aby mieć 13 miesięcy danych na nowej platformie i ostatecznie bardzo łatwo przełączyć się teraz.– Karol Farina, 5:29

Poświęć trochę czasu w ciągu dnia, aby dowiedzieć się trochę więcej i trochę więcej o tym, jak korzystać z raportowania i wszystkiego innego. –Loren Baker, godz. 8:00

Aby uzyskać więcej takich treści, zasubskrybuj nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/person/searchenginejournal

Połącz się z Charlesem Fariną:

Charles jest innowacyjnym konsultantem z dużym doświadczeniem w pomaganiu klientom, analitykom i marketerom w odkrywaniu pełnego potencjału ich działalności na platformie marketingowej i chmurze Google.

Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu pomagał organizacjom na całym świecie zrozumieć ich obecność w internecie za pośrednictwem Google Analytics. Dokonał tego realizując setki szkoleń dla przedsiębiorstw, w tym m.in. GoPro, Starbucks czy Glassdoor!

Jego wkład w społeczność partnerów Google Analytics przyniósł mu nagrodę za doskonałość. Oprócz tego, że jest czołowym współpracownikiem Measure Slack i Twitterze, Charlesa można również spotkać na lodowisku, grającego w hokeja.

Połącz się z Charlesem na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/charlesfarina/
Śledź go na Twitterze: https://twitter.com/charlesfarina

Połącz się z Loren Baker, założycielem Search Motor Journal:

Śledź go na Twitterze: https://www.twitter.com/lorenbaker
Połącz się z nim na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker