September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Future of Shopping Part 5: Three Ways Brands Can Enhance Loyalty Programs to Build Stronger Relationships

Future of Shopping Part 5: Three Ways Brands Can Enhance Loyalty Programs to Build Stronger Relationships

Programy lojalnościowe istnieją od wieków, a korzyści są niekwestionowane. Według badań Bonda 78% konsumentów zgodziło się, że programy lojalnościowe je tworzą bardziej skłonny do robienia interesów z markami a 68% to chętniej poleca marki z dobrymi programami lojalnościowymi. Jedynym problemem związanym z inicjatywą, która gromadzi tak dużą wartość, jest to, że każda marka w bloku ma teraz jedną. Kiedy method lojalnościowy staje się absolutnym bare minimum, nadszedł czas, aby przenieść go na wyższy poziom z wyraźnym celem, wzbogaconą użytecznością i ekskluzywnymi zachętami. W tym blogu przedstawimy trzy sposoby na poprawę podejścia do programów lojalnościowych w celu odzyskania przewagi konkurencyjnej.

Zwiększenie zainteresowania marką poprzez wiodącą lojalność w określonym celu

Konsumenci łączą się z firmami, które wyznają te same wartości, nie tylko dlatego, że się z nimi identyfikują, ale dlatego, że firmy mają znacznie więcej możliwości dokonywania namacalnych zmian na świecie. Z tego powodu konsumenci traktują marki jako strażników celu. Lojalność konsumentów staje się dla dużych agency paliwem do osiągania wspólnych celów.

Chociaż wiemy, że 84% globalnych konsumentów to bardziej skłonny do kupowania od marki, której wartości są zgodne z ich własnymi, ta wiarygodność jest zachowana tylko wtedy, gdy firma jest jasne z ich przeznaczeniem. Marki muszą podejmować namacalne wysiłki, które konsumenci mogą zobaczyć i zrozumieć, takie jak bezpośrednie darowizny, czego się oczekuje od ponad połowy kupujących w Ameryce Północnej.

Marki odnoszące sukcesy zamieniają działanie we wspólną inicjatywę. Salony Human body Store method lojalnościowy wykonuje to znakomicie. Opierając się na wyraźnym celu celebrowania inkluzywności ciała, pozwalają konsumentom przełożyć swoje punkty lojalnościowe na darowizny charytatywne, które bezpośrednio wspierają sprawę. The Physique Shop nadal dokonuje własnych darowizn, podobnie jak wielu innych sprzedawców w kosmosie, ale ich zwrot pozwala konsumentom wnosić wkład w nagrody i daje satysfakcję, że osobiście wywierają wpływ.

Zwiększ zaangażowanie dzięki elastycznym opcjom zarabiania i wydawania

Wiemy, że personalizacja jest ważna dla konsumentów, w rzeczywistości 78% konsumentów jest bardziej skłonnych polecać marki, które personalizują doświadczenia zakupowe dla innych. Elastyczność to tylko kolejna forma personalizacji, do której wielu konsumentów przyzwyczaiło się, jeśli chodzi o opcje płatności.

Mając pewną elastyczność w sposobie zarabiania i wydawania punktów lojalnościowych, konsumenci wezmą na siebie uzyskanie najlepszego zwrotu z inwestycji w lojalność. Badania obligacji pokazują, że 68% zmodyfikuje terminy zakupów tylko po to, aby zmaksymalizować korzyści otrzymają. Maksymalne wykorzystanie ich wysiłków sprawi, że będą usatysfakcjonowani i chętnie podzielą się swoim sprytnym podejściem z przyjaciółmi.

Marki planujące spełnienie życzeń personalizacyjnych powinny zapewnić elastyczność ukierunkowaną na konsumenta. Parapet, firma zajmująca się sprzedażą detaliczną roślin bezpośrednio do konsumentów, udostępnia konsumentom szereg możliwości zarówno zdobywania, jak i wydawania punktów lojalnościowych. Opcje te obejmują wzajemnie korzystne działania, takie jak wprowadzanie daty urodzin, śledzenie stron w mediach społecznościowych, zapisywanie się do biuletynu i nie tylko. Stworzyli application, który każdy konsument może zobaczyć, jak wykorzystuje na swój własny, unikalny sposób.

Garner Więcej wydatków dzięki płatnej wyłączności

W przeszłości lojalność była budowana poprzez zaangażowanie w nawyki związane z wydawaniem pieniędzy i nagradzana dodatkowymi korzyściami. Na przykład kawiarnia może nagrodzić Cię za zakup dziewięciu filiżanek, dając dziesiąty za darmo. W dzisiejszych czasach wielu konsumentów nie ma cierpliwości do tego procesu i woli płacić za korzyści lojalnościowe, wywołując koncepcję płatnych programów lojalnościowych. Programy te mierzyły pomyślne wyniki, zauważając, że konsumenci są o 62% bardziej skłonni wydać więcej na markę po dołączeniu do płatnego programu lojalnościowego.

Chęć do wydawania większej ilości pieniędzy podczas inwestowania w płatny program lojalnościowy wynika z chęci, aby nie przegapić okazji i jak najlepiej wykorzystać swoje zaangażowanie. Strach przed pominięciem przyspieszył dopiero w erze cyfrowej, pozostawiając detalistom możliwość skorzystania z uroku ekskluzywności.

Ekskluzywność się sprzedaje, stając się filarem płatnej lojalności dla nowoczesnych marek. The Serious True to sklep internetowy, który sprzedaje używaną markową odzież. Ich płatny program lojalnościowy zatytułowany ‘Pierwsze spojrzenie’ umożliwia klientom uzyskanie wyłącznego dostępu do przedmiotów upuszczanych przed innymi kupującymi w witrynie. Ostatecznie sprzedaż ekskluzywnego doświadczenia, które promuje bardziej lojalne wydatki i przywiązanie do marki.