September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Fake negative comments – Bluewire Media

Fałszywy negatywny komentarz może pojawić się w Twoich recenzjach Google, na Twojej stronie na Facebooku, a nawet w Twoim profilu na LinkedIn – i jest to dość przerażająca perspektywa, ponieważ może to wpłynąć na Twoją firmę!

Przemawiałem ostatnio na kilku konferencjach i jest to najczęstszy strach uczestników!

Obejrzyj ten krótki film, aby dowiedzieć się, co zrobić z fałszywymi negatywnymi recenzjami (a także z prawdziwymi negatywnymi recenzjami).

Obejrzyj trening minutowy 08:18 tutaj
lub na
Grupa na Facebooku | LinkedIn na żywo | Strona internetowa | Youtube

Po pierwsze, zacznę od stwierdzenia, że ​​prawdziwa/legalna negatywna recenzja nie jest złą rzeczą (… chociaż może się tak wydawać!)

Pod warunkiem, że masz wiele pozytywnych recenzji, rozsądni ludzie czytający recenzje wiedzą, że nie możesz być wszystkim dla wszystkich.

W rzeczywistości badania pokazują, że kilka negatywnych recenzji jest rzeczywiście dobrych dla biznesu.

W filmie dzielę się tym, jak się nie martwię 1-gwiazdkowa recenzja mojej książki na Amazon:

Treść książki jest dobra, jednak format pliku nie jest kompatybilny z moim Kindle (kupiłem zaledwie dwa lata temu). Amazon Kindle, naprawdę schrzaniłeś konsumentów!

Po drugie, spójrzmy, jak odpowiedzieć na fałszywe negatywne komentarze.

Jeśli podejrzewasz, że recenzent nie jest prawdziwym klientem (czyli fałszywym recenzentem), wypróbuj ten format:

„Cześć _______, nie mogę znaleźć żadnego wpisu o tobie w naszej bazie danych klientów. Czy możesz skontaktować się ze mną pod adresem e-mail lub numer telefonu, podając dane użyte do zakupu/rejestracji? Wtedy będę mógł znaleźć Cię w moim systemie i rozwiązać ten problem za Ciebie.”

Ten format działa niezależnie od tego, czy są legalnym klientem, czy nie, a także wyjaśnia innym osobom, że ten negatywny recenzent może być fałszywy.

Mam nadzieję, że to się przydało.

Jeśli potrzebujesz ram dla odpowiedzi na 6 różnych typów komentarzy, pobierz darmowy szablon odpowiedzi na negatywne komentarze

PS. Kiedy będziesz gotowy, oto 6 sposobów, w jakie możemy pomóc konsultanci i doradcy rosnąć:

1. Szablon planowania strategii internetowej (PDF). Nasze sztandarowe jednostronicowe narzędzie, które stworzyliśmy wspólnie z Davidem Meermanem Scottem. Został pobrany ponad milion razy i przedstawiony w Forbes.

2. Przeczytaj darmowy rozdział z naszej książki. Marketing internetowy, który działa — bestseller Amazon #1.

3. Dołącz do prywatnej grupy na Facebooku. Uzyskaj dostęp do bezpłatnych zasobów szkoleniowych i spotykaj się z ponad 2300 rówieśnikami.

4. Odkryj swój wynik marketingowy. Weź 40-punktową marketingową kartę wyników (w < 6 minut) i uzyskaj spersonalizowany raport.

5. Zrób to sam za 7 USD. Uzyskać Kompletna biblioteka 50+ skryptów za łączenie się z ludźmi do zdobywania klientów.

6. Przeprowadźmy burzę mózgów, jak wypełnić lejek marketingowy. DM słowo „ZAINTERESOWANI” przez Messengera lub zarezerwuj 20 minut na rozmowę na Zoom.

Content Marketing Lejek Sprzedaży Ikona 3D

Lejek sprzedaży content marketingu

Twój lejek sprzedaży content marketingu polega na tym, aby ludzie poznali Cię, polubili i zaufali, dostarczając im właściwych informacji we właściwym czasie.

Pobierz teraz