October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Digital Marketing Mistakes Even Enterprise Businesses Make

Kristopher B. Jones jest seryjnym przedsiębiorcą i inwestorem. Kris jest założycielem finalisty Agencji Roku 2020 Search engine optimisation LSEO.com.

Marketing cyfrowy może być trudnym orzechem do zgryzienia, nawet dla dużych przedsiębiorstw. Web to nieustannie zmieniający się krajobraz aplikacji i algorytmów, dziki zachód nieskończonych możliwości, ale także nieskończonych wyzwań.

Chociaż wszystko się zmienia, istnieje kilka pułapek, które pozostają stale obecnymi zagrożeniami, niezależnie od tego, jak duża lub mała jest Twoja firma. Ale z wiecznie zielonymi problemami pojawia się kilka wiecznie zielonych rozwiązań.

Oto niektóre z największych błędów marketingu cyfrowego, które popełniają nawet firmy korporacyjne, i co możesz zrobić, aby ich uniknąć.

Brak planu gry

Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz mieć system gry. Okres.

Dotyczy to każdego rodzaju firmy zajmującej się marketingiem cyfrowym, ale jest to szczególnie ważne w przypadku organization korporacyjnych. Największym błędem, jaki może popełnić każdy przedsiębiorca, podchodząc do swojej strategii marketingu cyfrowego, jest założenie, że „jeśli to zbudujesz, przyjdą”.

Prawda jest taka, że ​​jeśli wszystko, co zrobisz, to zbudujesz to, będzie tam siedzieć i nic nie robić. Może przyjdzie kilka osób, ale ostatecznie nikt tego nie zauważy i nikogo to nie będzie obchodzić, chyba że wymyślisz, jak generować świadomość marki.

Zadaj więc sobie pytanie: jak zamierzasz to zrobić? Jaki jest Twój budżet marketingowy? Jakie są Twoje długoterminowe cele? Jaki wizerunek chcesz dla siebie wykreować? Do kogo chcesz się zwrócić? Wreszcie, jak docierasz do tej publiczności? Odpowiadając na te pytania, zaczynasz rozwijać swój approach gry.

Usuwanie starej zawartości

Dawno temu w starożytnej historii — — rok 1996 Advert — — założyciel firmy Microsoft, Monthly bill Gates, napisał esej, którego tytuł stał się od tego czasu nieoficjalnym mottem specjalistów od marketingu cyfrowego: „Treść jest królemW nim Gates powiedział:

Jeśli oczekuje się, że ludzie będą znosić włączanie komputera do czytania na ekranie, muszą zostać nagrodzeni głębokimi i niezwykle aktualnymi informacjami, które mogą badać do woli. Muszą mieć dźwięk i ewentualnie wideo.

Miał rację wtedy i nadal ma rację. Tym, co odróżnia treści cyfrowe od tradycyjnych formatów marketingowych, jest ich interaktywność i możliwości multimedialne. Tworzenie wpływowych treści wymaga korzystania z hiperłączy, obrazów i aktualnych informacji. W przeciwnym razie po prostu nie można zaciągnąć.

Nie oznacza to jednak, że powinieneś zacząć usuwać nieaktualne lub nieskuteczne treści – co może spowodować całkowite spustoszenie w Search engine marketing.

Pomyśl o swojej strategii marketingu cyfrowego jak o budynku, w którym treścią są belki i cegiełki, które trzymają to wszystko razem. Tylko dlatego, że kawałek jest zardzewiały lub pęknięty, nie oznacza, że ​​powinieneś go po prostu usunąć wszystko, co robi, to uszkodzenie integralności całej konstrukcji.

Zamiast tego zaktualizuj informacje. Zmień swoje słowa kluczowe. Dodaj elementy multimedialne. Pomyśl o sposobach odświeżenia starych treści, aby nadać im nowe życie.

Faworyzowanie ilości nad jakością

Ramię w ramię z moim poprzednim punktem, porozmawiajmy o ilości kontra jakość, jeśli chodzi o treści marketingu cyfrowego. Jeśli Twoja firma się rozwija, Twój advertising cyfrowy również powinien się rozwijać. Jeśli Twoja obecność w Internecie kurczy się, na przykład zmniejszając produkcję treści, to znak, że prawdopodobnie coś jest nie tak.

To powiedziawszy, więcej treści nie oznacza automatycznie lepszego marketingu. Zwłaszcza jeśli ta treść jest niskiej jakości.

Najważniejszą rzeczą, której rezygnuje się z treści o niskiej jakości, jest jednak trafność. Zbyt wiele nowych business próbuje oszukać program, zalewając Net treściami spoza witryny, które zawierają wiele linków zwrotnych, ale niewiele więcej. Uważają, że posiadanie większej liczby linków zwrotnych bez żadnej treści pomoże im awansować w rankingach wyszukiwania, więc skracają rogi, aby tworzyć jak najwięcej treści.

Pomysł, że linki przeważają nad treścią, jest powszechnym mitem Search engine marketing. Wyszukiwarki nie tylko zwracają uwagę na to, ile razy Twoja witryna jest podłączona, ale także kontekst, w którym pojawia się 10 hyperlink. Obejmuje to wiarygodność witryny/strony, na której znajduje się website link, jak trafni użytkownicy znajdują informacje oraz jak naturalne lub nienaturalne jest umieszczenie linku w treści.

Podobnie jak w przypadku wielu rzeczy w życiu, w marketingu cyfrowym ważne jest znalezienie odpowiedniej równowagi między jakością oraz Ilość.

Opinie wyrażone tutaj przez felietonistów Inc.com są ich własnymi, a nie opiniami Inc.com.