October 4, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

BeReal pobiera top 20 mln, ponieważ aplikacja fotograficzna zyskuje popularność w USA

Bez wątpienia widziałeś niezliczoną ilość gorących ujęć na temat BeReal. Francuska aplikacja fotograficzna, uruchomiona na początku 2020 roku jako rodzaj uproszczonego antidotum na nadmiar i połysk w stylu Instagrama, zachęca użytkowników do publikowania zdjęcia tylko raz dziennie. Interfejs jest nie tylko zaprojektowany specjalnie, aby zniechęcić do budowania influencerów, który jest podstawową funkcją mediów społecznościowych od ponad dekady, ale twórcy aplikacji obiecują, że „BeReal nie sprawi, że będziesz sławny”.

Rozmowa on-line o BeReal była mieszana, z niektórymi chwaląc aplikacja jako osobliwy powrót do wczesnego Internetu i innych twierdząc nie do końca spełnia obietnicę autentyczności. Ponieważ jednak wydaje się być hitem wśród młodszych użytkowników, BeReal nieuchronnie wzbudzi ciekawość wszystkich innych.

I cokolwiek jeszcze możesz powiedzieć na 10 temat, BeReal to zdecydowanie prawdziwy hit. Obecnie zajmuje pierwsze miejsce wśród bezpłatnych aplikacji w amerykańskim sklepie Apple App Shop, według danych udostępnionych przez Sensor Tower Szybka firma. W rzeczywistości Stany Zjednoczone są obecnie największym rynkiem BeReal, stanowiąc około 35% jego użytkowników, mówi Sensor Tower, a następnie Wielka Brytania z 17% i Francja z 10%. W sumie BeReal został zainstalowany ponad 20 milionów razy, a miniona sobota była jego najlepszym dniem w historii.

Nie wiadomo, czy uda się utrzymać tę trajektorię wzrostu. Ale jeśli nic więcej, orzeźwiające jest słyszeć o popularnej aplikacji Gen Z, która dla odmiany nie jest TikTok, nawet jeśli wpływowi TikTok już to odkryłem.