September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

B2B Reads: Effective Public Speaking, Empowering Leadership, & Human-Centered Design

B2B Reads: Effective Public Speaking, Empowering Leadership, & Human-Centered Design

Oprócz naszej niedzieli Aplikacja tygodnia funkcji, podsumowujemy również niektóre z naszych ulubione wpisy sprzedażowe i marketingowe B2B z całej sieci co tydzień. Będzie nam brakować mnóstwa wspaniałych rzeczy, więc jeśli znalazłeś coś, co Twoim zdaniem warto się podzielić, dodaj to do komentarzy poniżej.

Pracownicy kontra klienci: kto jest ważniejszy?
Odwieczne pytanie — kto jest ważniejszy: klienci czy pracownicy? – jest błędne i potencjalnie niebezpieczne. Jako lider biznesu nie powinieneś stawiać jednej grupy ponad drugą. Zamiast tego powinieneś połączyć pracowników i klientów. Denise Lee Yohn, bada różne metody łączenia pracowników i klientów oraz sposób, w jaki różne firmy podchodzą do tego pytania.

Co powinien zrobić mówca, gdy nadejdzie katastrofa?
Każdy może się zagubić, zgubić tok myśli, rozproszyć się lub zdezorientować, jeśli kluczowy punkt zostanie utracony, gdy obserwujemy, jak umyka nam ważność wystąpień publicznych. Niezależnie od sytuacji, taki zanik pamięci może wstrząsnąć mówcą, rozbić koncentrację słuchaczy i zmniejszyć ogólną skuteczność przemówienia. W tym poście na blogu Dr Jim Anderson daje pewną perspektywę i praktyczne porady dotyczące tego, jak mówcy mogą najlepiej poradzić sobie z katastrofą w środowiskach wystąpień publicznych.

Jak menedżerowie (nieumyślnie) blokują wzmocniony zespół?
Uprawnione zespoły zmienią wyniki, rozwiążą problemy, o których istnieniu nie wiedziałeś, i szybko zareagują na zmiany. Większość menedżerów powie, że chce tych wyników i wierzy we wzmocniony zespół, ale nieumyślnie uniemożliwia swoim zespołom osiąganie jak najlepszych wyników. Dzięki David Dye w tym artykule przedstawiam najczęstsze przeszkody i sposoby ich unikania przez menedżerów.

4 skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem, odbicie się
Potrzebujemy odporności psychicznej w obliczu COVID-19, wstrząsów gospodarczych i przeciwności losu. Neuronauka i psychologia mogą pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób nasz mózg i ciało mogą nas przejąć, gdy jesteśmy pod presją, mamy krótkie terminy i czujemy się przytłoczeni. Larae Quy w tym artykule przedstawiamy cztery różne strategie odbicia się po okresach stresu.

Cztery zobowiązania, których słuchacze chcą od swoich prelegentów
Warto pomyśleć o zestawie zobowiązań, jakie mówca podejmuje wobec słuchaczy. Jeśli te (niejawne) zobowiązania zostaną dotrzymane, publiczność uzyska pełne poczucie osoby mówiącej, która jest niezapomniana, skuteczna i dobrze zaokrąglona. Dzięki dr Nick Morganktóry przedstawia cztery wyraźne zobowiązania, które świetni mówcy mogą podjąć, aby jeszcze bardziej nawiązać kontakt ze swoimi odbiorcami.

Jak rozpocząć tworzenie planu Martech Twojej firmy?
W tym pytaniu i odpowiedzi Michael Donnelly stanowi podstawę do tego, dlaczego i jak firmy powinny tworzyć solidny program martech. Donnelly definiuje martech w kategoriach praktycznych, dzieląc się spostrzeżeniami na temat tej rozwijającej się branży. Oferuje konkretne korzyści, kroki i uzasadnienia dla firm, aby rozpocząć wdrażanie strategii martech. Dzięki Mike Driehorst za tę wspaniałą rozmowę.

Strać rozum, aby być lepszym przywódcą
Większość przywódców jest uczona i nieustannie uwarunkowana, aby polegać prawie wyłącznie na logice i rozumowaniu. I jak każda siła, kiedy nadużywasz swojego umysłu, staje się on słabością. W tym nowatorskim utworze Mosze Engelberg definiuje 6-stopniowy proces „stracenia umysłu”, aby stać się bardziej holistycznym i współczującym liderem.

3 sposoby na wykorzystanie projektowania zorientowanego na człowieka w Twojej organizacji
W świecie, w którym wyzwania biznesowe są coraz bardziej złożone, określenie celu i prawidłowe sformułowanie problemu jest integralnym sposobem wykazania się przywództwem i zapewnienia, że ​​zespoły nie rozwiążą przypadkowo niewłaściwego problemu. W tym miejscu pojawia się podejście do projektowania zorientowanego na człowieka (HCD), zapewniające przełomowy sposób definiowania i zapewniania, że ​​zespoły są skoncentrowane na właściwym celu. Dzięki Patricia Salamone za przedstawienie tych perspektyw dotyczących HCD i jak najlepiej je zrealizować w organizacji.

Co się mylisz w sprawie podróży klientów
Większość ekspertów ds. marketingu zgadza się, że nie wystarczy zapewnić klientom satysfakcjonujące początkowe doświadczenie z produktem. Zamiast tego menedżerowie produktu muszą zaoferować im fascynującą serię doświadczeń — podróż klienta — aby mogli wracać po więcej. Jednak eksperci ds. marketingu muszą jeszcze opracować ramy, które mogą pomóc menedżerom w sprostaniu temu wyzwaniu projektowemu. Zbyt często mówią firmom, aby zrutynizowały podróże klientów — aby uczynić je tak łatwymi i przewidywalnymi, jak to tylko możliwe. Badania przez Ahir Gopaldas oraz Antona Sieberta pokazuje, że ta rada jest zbyt uproszczona. W rzeczywistości przestrzeganie tego może czasami odbić się na firmie.

10 sposobów na skuteczne kierowanie zespołami sprzedaży
Większość firm zajmuje się sprzedażą jako funkcją generującą przychody i rozwija się w granicach, gdy mają zarówno inspirujących, jak i zaangażowanych pracowników. Rdzeniem zespołów są liderzy, których podstawową rolą jest kierowanie w celu uzyskania optymalnych wyników. Menedżerowie nadają ton w każdym środowisku pracy, a to ma duży wpływ na to, jak długo pracownik pozostaje w organizacji. Dzięki Emmanuel Afunwa za ten wkład w skuteczne przywództwo.