Dwa lata temu firma Google wprowadziła nową zasadę Google Merchant Centre o nazwie Witryna wymaga poprawy. Cóż, teraz bezpłatne konta z tym stanem problemu są nadal aktywne, ale ich produkty mają ograniczoną widoczność w Google.
Google wysłano że zaktualizował zasady dotyczące wymagań redakcyjnych i technicznych Google Merchant Heart oraz że zmienił się sposób egzekwowania zasad dotyczących konta „Witryna wymaga poprawy”.
Google napisał: „Wcześniej konta Merchant Centre ze stanem problemu „Witryna wymaga poprawy” były automatycznie odrzucane. Obecnie konta z bezpłatnymi informacjami o tym stanie są nadal aktywne, ale ich produkty mają ograniczoną widoczność w Google. Ta zmiana dotyczy tylko bezpłatnych informacji ”.
Status problemu „Witryna wymaga poprawy” oznacza, że Twoja witryna nie spełnia podstawowych wymagań, aby zapewnić klientom bezproblemowe zakupy. Polityka ma na celu ochronę klientów przed złymi doświadczeniami zakupowymi, takimi jak niekompletne strony internetowe, mylące lub niedokładne informacje o produktach, uszkodzone linki w witrynie itp., dodał Google.
Witryny, które nie są w pełni funkcjonalne, nie zawierają treści związanych z działalnością firmy, zawierają informacje, które są trudne do zrozumienia lub wyświetlają niekompletne treści dotyczące produktu. Przykładami mogą tu być witryny z uszkodzonymi linkami, treściami szablonowymi, symbolami zastępczymi tekstu lub symbolami zastępczymi dla obrazów.
Dyskusja na forum Świergot.
More Stories
Offshore Oil Rig Jobs – No Experience – How Do I Get Started
Crafting A Stellar Career Summary For Your Resume
What Colors To Wear To A Job Interview