September 30, 2022

businessis.pl

Światowy rozwój biznesu

Aktualizacja zasad dotyczących witryny Google Merchant Center wymaga ulepszenia

Dwa lata temu firma Google wprowadziła nową zasadę Google Merchant Centre o nazwie Witryna wymaga poprawy. Cóż, teraz bezpłatne konta z tym stanem problemu są nadal aktywne, ale ich produkty mają ograniczoną widoczność w Google.

Google wysłano że zaktualizował zasady dotyczące wymagań redakcyjnych i technicznych Google Merchant Heart oraz że zmienił się sposób egzekwowania zasad dotyczących konta „Witryna wymaga poprawy”.

Google napisał: „Wcześniej konta Merchant Centre ze stanem problemu „Witryna wymaga poprawy” były automatycznie odrzucane. Obecnie konta z bezpłatnymi informacjami o tym stanie są nadal aktywne, ale ich produkty mają ograniczoną widoczność w Google. Ta zmiana dotyczy tylko bezpłatnych informacji ”.

Status problemu „Witryna wymaga poprawy” oznacza, że ​​Twoja witryna nie spełnia podstawowych wymagań, aby zapewnić klientom bezproblemowe zakupy. Polityka ma na celu ochronę klientów przed złymi doświadczeniami zakupowymi, takimi jak niekompletne strony internetowe, mylące lub niedokładne informacje o produktach, uszkodzone linki w witrynie itp., dodał Google.

Witryny, które nie są w pełni funkcjonalne, nie zawierają treści związanych z działalnością firmy, zawierają informacje, które są trudne do zrozumienia lub wyświetlają niekompletne treści dotyczące produktu. Przykładami mogą tu być witryny z uszkodzonymi linkami, treściami szablonowymi, symbolami zastępczymi tekstu lub symbolami zastępczymi dla obrazów.

Dyskusja na forum Świergot.